Kamperen met vriendinnen

[i]Heei meiden !

Deze zomervakantie gaan wij met een paar vriendinnen kamperen bij iemand in de tuin. We hebben onze spullen allemaal al. Maar nu heb ik een vraagje ?
Weten jullie nog verschillende activiteiten die we kunnen doen ?!
We gaan 7 dagen kamperen.

• 1 avond kermis
  • S’avonds komen er mensen
  • 1 dag zwemmen
  • 1 avond stappen en verjaardag.

Maar weten jullie nog meer dingen die we kunnen doen ?

Alvast bedankt xoxox[/i]

Trouwens dit is de eerste keer dat we met 5 meiden gaan kamperen ! :slightly_smiling_face:

Rustdag/spelletjesdag op de camping. Spelletjes hoeven echt niet super suf te zijn. Genoeg leuke drankspelletjes, ‘ik heb nog nooit’ , domme invulverhalen, ‘truth or dare’, etc.

2 dagen zwemmen? Van zwemmen kun je nooit genoeg krijgen toch?

Shoppen. Als er niet echt leuke winkels of een stad in de buurt is kun je ook kijken of er een rommelmarkt o.i.d. is.

Of een dag een soort van survivallen, echt heel primitief doen. Kan best heel leuk zijn.

Hahaha okee dankjewel ^^

ja is al een beetje gezegd. misschien beetje drank kopen en dingen mixen. misschien vinden jullie wel een lekker nieuw drankje uit! :beer:

Ik heb 2 weken geleden ook gekampeerd met vriendinnen, we kwamen niet echt aan activiteiten toe in de avond komen er dan mensen naar ons of wij gaan uit, of gaan naar andere mensen en in de middag zul je denk ik alles een beetje moeten opruimen haha en wij zelf hadden ook niet echt bepaald zin meer om dingen in de middag te doen en we hadden heel slecht weer…
Maar veel plezier !