Kamperen met vrienden.

Hoihoi! =)
Ik ga binnenkort (Lees; Aankomende zondag) kamperen met een aantal vrienden, we hebben allerlei activiteiten voor overdag bedacht maar we weten niet wat we s’avonds gaan doen. Kortom, hebben jullie nog leuke ideetjes?
xx

kampvuur, uitgaan ofzo, gewoon gezellig buiten zitten.

beetje nieuwgierig :S maar wij gaan binnekort ook kamperen met vrienden, maar wat gaan jullie overdag doen dan?
Xx

Hmm, gezellig bij de tent zitten, uitgaan, wandelen…

Kaartspelletjes kunnen erg lachwekkend zijn. Gewoon gezellig kletsen en wat drinken is natuurlijk ook erg leuk voor ´s avonds, dat doen wij altijd haha.

Ik zou daar eerlijk gezegd niks voor gaan plannen. Gewoon bij elkaar zitten (kampvuur?), kletsen, spelletjes doen… Als je met vrienden bent komt dat altijd wel goed, toch?!

Barbecuen, monopoly spelen [klinkt suf maar das hartstikke gezellig], zwemmen.

Ik ga zaterdag ook met een groep vriendinnen kamperen. Als we niet uitgaan gaan we 's avonds gewoon gezellig met alle anderen bij de kampvuurplaats zitten, of voor de tent. En anders kun je nog avontuurlijk gaan nachtzwemmen (heerlijk met dit weer ;P) of kaarten (:

Ik ga volgende week vrijdag met vrienden, onderandere met MONOFOOB =D

ehm ik denk dat wij veel uitgaan, gewoon gezellig voor de tent zitten kletsen, spelletjes doen, gek doen weetikveel =D

uitgaan, kaarten, twister?, vuurkorf en marsmellows branden, zwemmen, bbq, tijdschriften lezen, muziek luisteren, kletsen, ijsje halen, langs het strand lopen.

Hartstikke bedankt allemaal. Maar er is 1 klein probleempje, we zitten op een camping waarbij amper uitgaansgelegenheden zijn en waar ook geen meer of zo bij is.

Organiseren ze op de camping geen disco ofzo dan? Dat klinkt mss heel stom, maar als dat voor een bepaalde leeftijdsgroep is en er in de buurt toch niks anders is, komen alle leuke mensen op de camping daar vast wel heen.

dan heb je een kutcamping. (nee grapje, maar er is toch wel iets waterigs?)

ghehe waterigs ik heb nog nooit gecampeerd ik wil wel