Kamp spelletjes

Ik ga deze vakantie als begeleiding werken op een kamp en daar moet ik dus zorgen voor de spelletjes. Ik heb al aardig wat spelletjes gevonden maar weten jullie nog meer leuke spelletjes? Verder is het leeftijdsverschil tussen de kinderen erg groot (4-12) dus dat maakt het ook wat lastiger.

Ik kon niet zoiets vinden via de zoekfunctie dus ik dacht ik maak een topic aan.

euhmm, levend stratego, dierengeluiden spel, en dat smink spel heb je waarschijnlijk al, voor de rest weet ik niet echt heel veel wat ook voor 4 jarige is.

Weerwolven van wakkerdam haha. Is eigenlijk een kinderspel maar wij spelen het nog steeds :’) Is alleen lastig voor de kleine kinderen. Het is denk ik het leukste vanaf 10 jaar.

weerwolven dat kaart spel is zo leuk, ik heb het ook, maar ik denk dat het niet geschikt is voor jonge kinderen, als we met een grote groep zijn vind me broertje het zelfs niet eens leuk en vind die het saai worden en hij is 11

flipperkasten, kip en boer, psychiatertje, moordenaartje, fopbal

‘minute to win it’- spelletjes zijn ook leuk.

Ja weerwolven is echt heel leuk haha, dat speelde ik laatst met het familie weekend nog haha. Maar ik denk ook wel dat dat best wel lastig wordt maar het lijkt me wel leuk om te proberen.

En er zitten ook andere goede suggesties tussen, dankjulliewel!