ik ga met mn klas op kamp, alleen draagt er niemand, dan behalve ikzelf make-up.
maar ik heb dus egt geen zin om in mn eentje me op te maken, en al helemaal niet om het er af te halen in de avond.
waarschijnlijk gaat iederen ook overlopen in de nacht, terwijl ik dan dus geen make-up draag, maar ik wil ook echt niet op de meisjeszaal blijven ):
help.x
Draag voor een keertje geen make-up? Zo erg is dat toch ook weer niet?
Waarom maak je je daar druk over? Je bent echt niet opeens ongelofelijk lelijk als je geen makeup draagt.
en dit is je tweede bericht.
@ongepastenaam
Wat maakt het uit dat het haar tweede bericht is? Ooit moet die toch komen he.
Maar even OT: gewoon opdoen en dan afhalen of niet opdoen, zo moeilijk is het niet.
Als je het zelf niet prettig vindt om het er in je eentje te moeten opdoen en afhalen zou ik gewoon geen make-up op doen.
Draagt niemand anders make-up?
Nou, dan doe jij het wel als je je anders schaamt, en neemt doekjes/watjes mee in de douche en haalt het er daar af. Lekker boeiend dat ze je dan zonder make-up zien, ze krijgen heust geen nachtmerries.
wat draag je dan allemaal? want een beetje mascara kan je best gewoon meenemen
btw je topic staat in mix&match met miskopen
haha toch maar girlscene aan gemaaktXD
Maak damian ook gwn op…
Wat maakt het nou uit, ze zien heus wel dat je make up draagt dus dan is het ook niet zo raar als je het eraf moet halen…
wat draag je dan allemaal? alleen mascara, of echt foundation, poede, blush, oogschaduw, lipstick?
Doe gewoon niet zoveel make-up op, als je alleen maar mascara op hebt kun je dat voor 1 nachtje echt wel laten zitten, dan zien ze je niet zonder make-up en hoef je je ook niet druk over te maken dat je het eraf moet halen.
Neem mascara en oogpotlood mee. En misschien nog wat glosh.
& een spiegeltje. Dat merkt niemand, gewoon heel snel ff doen.
Maar ik zou niet al die shit meenemen: Foundation, poeder, oogschaduw…
Want je gaat op KAMP.
Waarom niet, als jij graag make-up op doet is dat toch niet erg.
Ik ga nergens heen zonder make-up.
Je kunt ook naturel make-up opdoen, zoals beetje foundation, gloss en mascara.
Neem gewoon een spiegeltje mee make-up is zo gedaan
Doe anders alleen de basis dingen op en neem kant en klare make up removers mee waar geen olie op zit zoals die van demak up
Je gaat niet naar een gala of what ever.
kom op echt je hoeft niet elke dag met lage - make-up op te lopen.
maar oke. dat was niet je vraag.
gewoon doen waar de anderen bij zijn? waar ben je zo bang voor dan, dat ze je gaan uitlachen of weet ik veel wat gaan doen ?
Gewoon zonder make up
als je alleen mascara draagt kun je ook alleen een wimperkruller meenemen, dat is binnen een minuut gebeurt en dat kan je 's avonds nog herhalen, lijken je wimpers langer maar hoef je niks eraf te halen!
als niemand make-up draagt maakt t toch niet uit als je t een keertje niet doet? koop een wimperkruller en klaaar