kamp dingetjes. ;$

hallo meiden
ik ga binnenkort op kamp
en ik denk niet dat we daar iedere dag douchen
maar als ik niet iedere dag douche krijg ik echt heel vet haar
en droogshampoo heb ik gebruikt maar dat hielp niet echt, of ik gebruikte het verkeerd ;$
------
meestal ga ik in de slaapkamers lol maken met mn vriendinnen, en ik denk ook dat ik slaap tekort krijg, en dan krijg je altijd wallen, of kleine ogen s: dat is echt kut haha
weet iemand DE oplossing?

xoxoxoxoxoxo

Het is maar kamp… je hoeft er echt niet op je mooist uit te zien en anders ga je gewoon douchen elke dag?

Zo weinig mogelijk aan je haar zitten door het achteruit te doen, in een knotje, op een staart, … en het desnoods onder een kraan wassen ofzo?

^Hoezo? Je kan heus wel elke dag douchen hoor. Hoeft maar 5 minuutjes te duren

Dat is het leuke van kamp, iedereen ziet eruit of ze nog nooit hrbbrn geslapen :slightly_smiling_face:). Veel plezier!!

Kans dat je Mr Right op dat kamp tegenkomt is toch wel vrij klein.

En zo ja, ziet hij heus wel door die vette haren, kleine ogen en wallen heen…

idd, wallen en kleine ogen horen bij kamp :’]

Denk je dat je daar tijd voor hebt? Als elk meisje wil gaan douchen en er zijn maar twee douches ofzo (weet niet hoe het daar zit, maar goed).

Anyway: Het is kamp, geen hotel. Je hoort eruit te zien alsof je 3 dagen niet geslapen hebt :’)

niemand ziet er mooi uit op kamp.
het is kamp xD

geniet er gewoon van ipv je zorgen te maken over hoe je eruit ziet!
je haar in een staart/knot doen is wel n goed idee,
dan word het minder snel vet,
althans, je ziet het niet zo goed

kamp = lol hebben en niet denken aan uiterlijk.

van die uuhm poedershampoo ofzo? zoiets was er toch? naja het was iets waarbij je geen water nodig had.

Koop een shampoo waarvan je haar niet snel vet word
Dat lijkt me stug élke dag douchen, ik heb ook haar dat snel vet word, maar niet dagelijks… ( ':

anyway, maak je niet zo druk, kamp is niet alleen maar denken aan je uiterlijk
doe je haar in een staart/knot ect.

ik denk dat iedereen daar last van heeft.
Niet druk om maken, gewoon plezier hebben!
Dat is het belangrijkste.

het echte kamp gevoel. Lekker stoeien en geen zorgen maken om je uiterlijk. want eigenlijk ziet er niemand er geweldig uit. geniet er gewoon van, en maak je niet druk.

Als je haar na één dag al vettig wordt, dan was je het te vaak.