Kamillethee

Ik wil mijn haar iets blonder voor in de zomer, en ik heb gehoord dat dat gebeurd als je kamillethee in je haar doet en het in de zon laat opdrogen. Nu vraag ik me af, als je dat een paar keer doet, hoe lang duurt het dan voordat je je eigen haarkleur terug krijgt? Ik hoop best snel…

Geen idee. je kunt ook citroensap proberen, werkt ook wel. maar is niet zo goed voor je haar.
is het geen optie om bijv. highlights te zetten?

Nou ik heb al blond haar en ik wil het maar een beetje lichter, maar wel egaal. En ik had ook al over citroensap opgezocht, en daar krijg je groen haar van in de zon!

Bij mij wordt het ook wel blonder, maar dat is pas midden in de vakantie.

Oh okee, dan zijn highlights idd geen optie.
Citroensap werkte bij mij wel hoor, niks groens te zien!
Maar je kunt ook naar de kapper gaan en om advies vragen?
Of je probeert de kamillethee gewoon, dan doe je eerst gewoon een beetje weinig, en als het een beetje werkt kun je dan altijd wat meer gebruiken.

Kamillethee, citroensap, honing en kaneel hebben allemaal een verlichtend effect. Citroensap is volgens mij wel het meest schadelijk, omdat het zo uitdrogend kan zijn. Moet je maar eens googlen.

Zou verven niet makkelijker zijn?:stuck_out_tongue: Dan weet je zeker dat het werkt en heb je meteen het resultaat dat je wilt (als het goed is) en als je semi-permanente verf pakt is het er na een tijdje weer uit :slightly_smiling_face:.
Maar je kunt ook kamille thee proberen.

Als je je eigen haarkleur toch weer terug wilt, waarom zou je het dan überhaupt eerst blonder maken?