kameropruimen

Jullie ook altijd moeite met kamer opruimen?
Goede voornemens; deze week hou ik mijn kamer opgeruimd.
Kan ik me niet aan houden. :hammer:

Nog meer mensen hier moeite mee?
Join the club :slightly_smiling_face:

Yup. M’n moeder zeurt al weken dat ik mijn boekenkast moet opruimen maar ik heb er totaal geen zin in :grinning:

Ach dat heeft iedereen denk ik… Ik heb het ook in huis, ik laat ook van alles slingeren… :wink:

• Muziek aan
  • Elke dag een stukje opruimen
  • Als je wat pakt, daarna meteen weer op een vaste plek opruimen

Ik doe eens in de zoveel tijdeen grote schoonmaak. Heb eigenlijk te veel spullen dus moet een grote kast hebben.

Ik vind het zo op z’n tijd wel leuk om een keer een grote schoonmaak te houden eigenlijk, haha.

mijn moeder vermoord me als er 1 sok op de grond ligt :’’’)
ik ruim mijn kamer dus elke dag op, en stofzuig dan ook alles.

jaa heb indd ook wel laat ik us goed schoonmaken… Eenmaal bezig lukt het wel. Maar soms denk ik stik maar lekker. :cold_sweat:

soms is het wel leuk
met luide muziek

Wauw, wat een tips :slightly_smiling_face:

Hier kan ik zeker wel wat mee :slightly_smiling_face:

Ik ruim zeker 1 x in de week alles op, en dan ook echt heel erg netjes. Maar 1 dag later is het al weer rommelig omdat ik een chaoot ben, haha.

wow wat

Ik heb een kamer van een balkon afmeting en veel te veel spullen dus daarvoor. xD Het is er dus altijd een rommeltje. *zucht*

Nou dan komt er bij niks van :’)

Bij mij is het echt in een keer goed doen of helemaal niet. Meestal het laatste

Oké zonet toch een poging gewaagd! :slightly_smiling_face: En ja dan is het eind resultaat toch waar je het voor doet :slightly_smiling_face:

Hoe groot is jullie kamer? Die van mij is vrij klein dus is het nogal snel rommelig en ik ben niet bepaald een fan van opruimen :cold_sweat:

Mijn kamer is echt nooit een troep, haha! Gewoon geen zooi maken, hoef je het ook niet op te ruimen :wink:

Ik ben van 4m2 naar 12m2 gegaan. Mijn spullen liggen verspreid over 3 kamers haha

Waarschijnlijk vallen jullie monden open zodra jullie mijn kamer binnen lopen… :flushed:

Dit.