Kamerinrichting

Hlloo.

Ik heb een vrij kleine kamer , en zou er graag iets plezant van maken.
Iemand tips?
Alvast bedankt.

X

ik weet natuurlijk niet hoe jouw kamer eruit ziet,
alleen ik zou er niet te veel inzetten. hierdoor wordt/lijkt het nog kleiner.
succes verder!

Ja das wel waar (:
Mag ik anders een korte beschrijving doen ;p

mss kun je een foto plaatsen? zou heel wat handiger zijn :wink:

Ja, beschrijving zou wel handig zijn =]
Ik zou in ieder geval zeggen, niet te donkere kleuren gebruiken.
En hang dingen aan je muur (schilderijtje, poster, plank? hangt af vd stijl v je kamer), zo creer je diepte.
Spiegel doen je kamer sowieso groter lijken dus zorg voor een grote spiegel :wink:
Verder kan je je kamer opleuken door standaar dingen als fotolijstjes , kaarsen, nepbloemen etc., een gordijn voor je raam staat ook altijd gezellig… Ik kan even niks origineels bedenken maar volgens mij staat er al best veel op Girlscene =)

Kheb nu me kodak niet bij.
Maar ik ga het proberen uit te leggen.
Je komt in m’n kamer, links van mij heb je zo inkijkkastje en dan.
Rechts van mij staat mijn bed horizontaal aan de muur hangen zo verschillende affiches,modeprenten,uitnodegingen,you know xp
Daarnaast staat m’n laptop tafel en daar na staat er zo driehoekige bureau,snap je?
En dan staat er rek horizontaal tot de hoek.
In het midden staat er niks.
Ik heb zo veel plaats in me bureau en die krijg ik niet opgevuld,wat kan ik hiermee aanvangen en me grote open rek zou ik ook graag opfleuren maar ik weet niet hoe :frowning_face:
Hopelijk kan je me kamer eenklein stuk visualiseren

Veel lichte kleuren gebruiken, die maken je kamer ‘groter’. Wit, lichtroze, lichtoranje, lichtgeel en lichtgroen zijn daar goede kleuren voor. Absoluut geen blauw of donkerdere kleuren nemen!