kamerideën?

hee!
ik wil graag mijn kamer veranderen.
maar het probleem is dat ik niet zoveel geld heb, en ik moet de verf enzo zelf kopen.
daarom wil ik zoveel mogelijk houden.
ik vind de kleuren die ik nu heb (blauw, wit en groen) een beetje ‘koud’.
ik heb maar een paar blauwe en groene accessoires, dus die kan ik zo weghalen.
ik wil ze graag veranderen in warme kleuren, zoals crème wit, bruin, rood of roze.
en mijn kast en bureau kunnen er ook nog mee door.
kun je trouwens over behang verven?
en weten jullie misschien waar ze betaalbare kaptafels hebben?
ik zoek er al een tijdje een maar ik kan ze nergens vinden, ook niet op marktplaats.
xx.

als je de kleur groen in lila veranderd, wordt de kamer warmer

ja over behang kun je heen verven, alleen moet je het dan wel eerst wit verven en dan pas de kleur,
je kan het ook muisgrijs verven en dan bij de action of zeeman of bij de hema leuke roze, rode of lichtblauwe accesoires kopen,
niet alles in een x maar iedere maand iets :slightly_smiling_face:
xx

ik zag vrolijke kleuren behang bij de praxis, allemaal afgeprijsd!
dus misschien kun je daar eens kijken, haha!

doe het idd op maandelijkse basis, niet dat je in 1x 200 prulletjes koopt omdat je niet veel te besteden hebt, doe het dan in fases ;’)

hoeft niet eerst wit hoor, heb het laatst bij een vriendin gedaan, paars over blauw en dat ging prima. Misschien dat het wel moet als je een lichte kleur op een donkere kleur doet…
Ik zou even naar een gamma ofzo gaan en het daar vragen, heeft mijn vriendin ook gedaan. Het is wel belangrijk dat je behang overal (vooral in de hoekjes) goed vast is gelijmd, anders kan het gaan omkrullen en hangen.

je kan je behang er ook met een stijkijzer ervanaf halen.

oh en je spullen anders neerzetten en een nieuw dekbedovertrek kopen.

misschien foto’s?

nieuwe inrichting. muur een warmer kleurtje. boeddha hoofd, kaarsjes.
dat samen is niet zo duur. dan weer even een maand wachten en dan kan je weer nieuwe inkoopjes doen.

leuke kleurtjes: broken white, creamy brown, vintage pink (oh en turkoois/turquoise!)

Je kan over behang verven (:
kijk eens bij kringloopwinkels of antiekmarkten voor goedkope kaptafels! zijn trouwens ook nog eens heel mooi.

Ik heb zelf mijn kamer vorige zomer opnieuw geverfd. Eerst had ik geel behang maar ik ben er met turqouise overheen gegaan :slightly_smiling_face:. Ziet er heel leuk uit! Deze zomer heb ik van een nicht een ‘‘nieuwe’’ kast gekregen :slightly_smiling_face:. En heb toen gelijk mijn hele indeling veranderd. Nu koop ik af en toen een paar dingetjes om op de muur te hangen. Al mijn spullen in de kamer passen niet zo goed bij elkaar maar door over mijn bijzettafel een kleedje te hangen en door er over heen te verfen ziet het er toch heel origineel uit!

Misschien kun je ideën opdoen, in het ‘Show je kamer’ topic? xx

alles is goedkop dij de IKEA!

http://i51.tinypic.com/25p7hc1.jpg

http://i53.tinypic.com/hrx4wz.jpg

http://i51.tinypic.com/25p7hc1.jpg

sorry voor de onduidelijke foto’s ;$.
& me kamer is beetje rommelig enzo.

upje.

misschien kun je beter even sparen voor een mooie kamer dan dat je nu al je behang gaat schilderen etc en dat je over een jaar weer denk ‘nee dit ziet er eigenlijk ook niet ech tmooi uit…’

uppp.

Ik zou gaan voor bruine accesoires, dat staat erg mooi, en geeft je kamer misschien net ietsjes meer de warme sfeer die je graag wilt…