Kameraden van vriend

Hebben jullie een goede band met de kameraden van jullie vriend?

nope…zijn beste vrienden mogen me totaal niet

Een band heb ik er neit echt mee, maar we vermijden elkaar niet.

Dat gevoel heb ik dus ook bij mijn vriend zn kameraden… Alleen de ene keer lijkt het wel zo en de andere keer weer niet. Maar het zou ook kunnen door het leeftijdsverschil misschien… Ze zijn allemaal 1 of 2 jaar jonger dan ik. Alleen soms vind ik het best wel irritant.

Hoe ga jij daarmee om dan als ik vragen mag? :flushed:

Sommige mogen me, maar sommige ook niet. Heb er 4 jaar mee gezeten, en m’n best gedaan, me uitgesloofd… maar sinds een maand of 2 ben ik er helemaal klaar mee, dikke doagh.

Een goede band zou ik niet zo snel zeggen, maar ik vind dat mijn vriend leuke vienden heeft! Ik ben ook zo vaak mee gegaan als hij met ze af ging spreken, we zijn een paar keer met z’n alleen uiteten geweest of we gaan met elkaar naar feestjes :slightly_smiling_face:

Ik heb dit wel gehad (2 exen) en ik vond het ook belangrijk.

Ik ben ‘one of the guys’ met mijn vriend zijn vrienden en dat is heel leuk; ik heb een nieuwe vriendengroep erbij gekregen.

precies dit, de ene keer lijkt het wel zo andere keer niet…noujaa ik doe gewoon aardig tegen ze het gaat me toch niet om hen maar om mijn vriendje natuurlijk

Met een paar van zijn vrienden kan ik het echt wel goed vinden, en heb ik het ook altijd kei gezellig als we samen gaan chillen/uitgaan. Sommigen mogen mij niet puur doordat ze boos zijn dat ze hun vriend kwijt zijn ofzo, maken ook de hele tijd vervelende opmerkingen, maar gelukkig zijn hun er bijna nooit bij en de laatste tijd vertik ik het om er nog heen te gaan als hun er zijn.