kamer

heeej girls
wie kan mij helpen:$
ik heb een probleem met mijn kamer.
mijn kamer is echt heel groot alleen ik weet niet hoe ik het lekker knus en gezzelige kan maken in deze koude tijd.
weet iemand leuke idee of leukke winkels waar je leuke meubeltjes kan kopen (niet al te duur)

liefs mij

http://forum.girlscene.nl…kamer/list_messages/77647
Hier kan je misschien wat inspiratie uit halen. Verder zijn er al best veel van zulke topics. Misschien kan je eens Google gebruiken en daar een trefwoord intypen (wat met kamers en inrichting te maken heeft) en dan het woord ‘‘girlscene’’ erachter zetten, dan kom je vaak op leuke topics waar je iets mee kan. :slightly_smiling_face:

Als je zo’n grote kamer hebt, kun je het in ‘vakjes’ verdelen. Dat hebben wij ook gedaan met onze zolderkamer.

We hebben nu een hoek links als je binnenkomt een ‘computerruimte’ gemaakt. We hebben op marktplaats voor nog geen 3 tientjes een groot hoekbureau op de kop kunnen tikken. Hier staat nu de computer op en wat kastjes voor onze administratie (bank, verzekeringen, garantiebonnentjes, brieven, etc.)
Het oude bureau, wat eigenlijk een eettafel is, hebben we nu midden in de kamer neergezet met de kop tegen de muur. Hiernaast staat de rattenkooi en een ladekastje.
Tegen de muur staat nog een dressior. Hierop hebben we planten staan, wat buddhabeeldjes, wierrook, foto’s (ook erboven aan de muur), en lavalampen :slightly_smiling_face:
Als je dan rechts kijkt hebben we daar een luie stoel staan, een contrabass, tv, bank, hoekje met plankjes waar we allerlei spulletjes op gezet hebben en een tafel bij de bank. Dit staat zo richting de eettafel. Zodat je in het midden veel ruimte overhoudt. Dan hebben we de hoek aan de rechterkant nog over. Hier staat nu de diepvries, maar hier willen we een tafeltje neerzetten met tijdschriften en een stoel. Zodat je daar lekker tijdschriften of een boek kunt lezen.
Overal hebben we sfeerlampjes staan. Het ziet er gezellig uit :slightly_smiling_face:
We slapen beneden in een andere kamer. Waar tevens ook mijn bureau staat, waar ik rustig mijn huiswerk kan maken als hij weer eens hard muziek wil luisteren of weer eens zit te gamen.
Een aantal muren zijn rood, het voordeel is dat er overal oude balken hangen, wat het een oude sfeer geeft. Daar wordt het ook al snel knus van.

Misschien een idee voor jou om een hoekje te maken met een paar oldlooking meubels, bijvoorbeeld een kastje van verweert hout. Kussentjes, sfeerlichtjes, klamboe? Eventueel een fatboy(fake als dat te duur wordt). In warme kleuren. Dan heb je alvast een gezellig hoekje waar je met een vriendin lekker kan zitten.

Je kunt ook plankjes ophangen, daar wat boeken opzetten, beeldjes, foto’s die je mooi vind van dierbaren of misschien wel een mooie van jezelf! Je kunt dit knus maken door er wat kaarsen bij te zetten.
Of een bijzettafel met een mooie platte schaal waar je allerlei verschillende kleuren kaarsen op zet. Je kunt hier ook mooie gekleurde (glazen) steentjes bij neerleggen.

Zorg dat je warme kleuren gebruikt in de kamer, maar dat het niet te druk wordt. Persoonlijk vind ik onze kamer te druk haha.

En je zou misschien een kleine kerstboom of kerstversieringen in je kamer kunnen hangen of staan? Dat maakt het voor de feestdagen vast gezellig :slightly_smiling_face:

kussen warmere kleuren bruin oranje rood zit hoekje ??