kamer

hey meiden,
ik ben een tijdje geleden ‘begonnen’ aan het veranderen van mijn kamer, het behang is eraf en thats it. Ik wil graag verder gaan maar hoe moet ik het allemaal doen? Heb trouwens ook geen hulp van familie ofzo, dus moet het allemaal alleen doen, niet dat ik het erg vind. Wil mijn kamer van top tot teen veranderen, maar where do i start?!?!
hebben jullie misschien een paar handige tips?

Begin met veel inspiratie op te doen. Op girlscene kun je een heleboel kamers van andere meiden terugvinden en op internet is ook heel wat moois te vinden. Je kunt ook kijken op de ikea site voor inspiratie!

Zodra je weet wat je mooi vindt kun je beginnen met denken aan je budget. Heb je geld om nieuwe meubels te kopen of moet je wat je al hebt een opknapbeurt geven?

Denk ook aan gezellige accessoires als fotolijstjes en lampjes :slightly_smiling_face: als je hiermee begint kom je er wel!

Hier heb ik ook al aan gedacht ja, wat dat betreft ga ik zelf mijn nachtkastjes maken van een pallet die we over hebben. Ik heb alleen een nieuw bed en bureau nodig, en dat zal ik moeten kopen

Inderdaad, inspiratie opdoen kan voor heel veel leuke ideeën zorgen, voor inspiratie kan je op internet kijken, zoals op Tumblr en Pinterest. Op Youtube heb je ook genoeg filmpjes staan, je kent het waarschijnlijk wel, van die DIY Room Decor videos.

Veel geluk! :couplekiss_man_woman:

Bedden kun je makkelijk een goede conditie van marktplaats afhalen! Bureau’s vast ook wel.

Dat is nog best lastig, wist je dat? :frowning_face: