Kamer verven

Hallo allemaal,

Aangezien ik op kamers ga en alle wanden wit zijn, wil ik graag één wand verven. Ik had in gedachten om die wand zilver (het liefst mat zilver) te verven. Ik vroeg me af of iemand van jullie dit ook gedaan heeft en of jullie hier eventueel een foto van kunnen posten.

Alvast bedankt

Leuk, maar ik kan je niet helpen, sorry…

Zijn er geen voorbeelden op Google te vinden? Of misschien kun je in een bouwmarkt (ik neem aan dat je daar de verf vandaan haalt) om een soort van tester vragen? Dan weet je hoe het eruit ziet.

Nee, daarom vraag ik het hier, haha. Kan op google nauwelijks voorbeelden vinden. Ja dat ga ik idd doen. Ik dacht ik vraag het hier ook gewoon even, wie weet zijn er meer meiden die een (mat)zilveren wand hebben :slightly_smiling_face:

Is mat zilver niet gewoon grijs? :’)

als ik op zilveren muren zoek op google, krijg ik ook voornamelijk grijze muren.

Nee, ik bedoel niet grijs haha. Het lijkt er wel op, maar mat zilver vind ik mooier

Grijs met beetje glinstering. Zo kun je het ook noemen haha.
Ik vind het trouwens wel echt een leuk idee, mat zilver… Helaas mag ik mijn kamer nog lang niet verven.

Ja, precies haha. Het is ook een beetje chroomkleurig volgens mij. Bedankt, nu nog hopen dat ik het ergens kan vinden! Ik vind het een neutrale kleur, zodat ik zelf nog een felle kleur kan toevoegen en geen compleet witte wanden heb :slightly_smiling_face: