Kamer verven!

Haaay allemaal,
me ouders gaan me kamer verven, maar kmoet eerst een kleur uitzoeken (of twee kleuren).
Maar het probleem is dat ik niet weet welke kleur!
Heeft iemand een idee?

xx.

Ga… langs de gamma of een verfwinkel (8
Daar hebben ze altijd van die boekjes met allerlei voorbeelden en kleuren ^^

mijn vriendin heeft het rood met zwart. ziet er heel erg vet uit ^^
en idd die boekjes bekijken enzo…

Grijs met paars!
Ikzelf heb lichtgrijs met rood. (rode accesoires, een grijs barokbehangetje op een muur, en de andere 3 wit). En een donkergrijze plint. Me bureau in dat donkergrijs met lichtgrijs geverft. Super leuk resultaat!.
Zwart is ook weer zo donker, ik zou grijs doen!

Ik heb zelf twee muren lichtroze en twee lichtgroen. En dan zijn de plinten, ramen en deuren wit. Maar als ik jou was zou ik inderdaad gewoon even zo’n boekje gaan halen.

Ik heb een muur zilver/grijs.
een muur zwart/wit barok behang.
en de rest wit
<3

ik heb 2 muren rood/roze met een retroprint erop, en 2 muren gewoon wit, anders werd het te druk.

Ik heb dat probleem ook, ik wil graag een warme/gezellige kamer me iig 2 bordeaux rode muren, maar dan heb ik nog 2 muren over… iemand ideeën?

Misschien moet je even inspiratie zoeken op internet.

Kheb nog wat op internet zitten kijken,
paars met grijs/zwart, ofzoo lijkt me ook wel leuk.
Maar kgaa eerst een boekje halen,
bedankt voor de tip!

Ik heb paars behang :]. Dat klinkt heftig, maar het is een hele mooie, lichte paars. M’n meubels zijn allemaal wit, plinten en deuren ook. Het ligt er ook aan wat voor sfeer je wilt: een warme sfeer, wil je dat je kamer kleiner of juist groter lijkt, etc. Als je het bijv. rood verft, lijkt het algauw veel kleiner. Dat zou ik eerst allemaal bedenken, en dan idd naar de gamma ofzo en vragen welke kleuren het best bij jouw idee passen :].

lila, of een muur felrood maken en de rest gewoon wit laten

gewoon wit :slightly_smiling_face:

Heb ik ook, en dan de accessories knal blauw :slightly_smiling_face:

op room-styling hebben ze ook leuke ideen :wink:

Mijn kamer is wit.
Een klein stuk Jan des Bouvrie behang–> bruin met zilverachtig patroon.
En een paar (héél weining) limegroene spulletjes voor de kleur :slightly_smiling_face:

WIT!

alles past bij wit. laat je muren wit. dan kan je de rest kleurtjes doen.

Paars barok behang met zilver behang!

Ik heb rood/oranje. Op het begin ff wennen, maar heel leuk om met witte meubeltjes en accesoires te doen =)

Nu zou ik t liefst zachtgroen met zwart ofzo willen…

ik wil graag een beetje warme/oosterse kamer.
Heb bruin met supermooi aranje en heel mooi rood, als je het ziet is het supermooi!!(A)