Kamer verven.

Haaay,
2/3 jaar geleden (toen was ik ongv. 10) is mijn kamer geverfd, in de kleuren groen, roze en oranje. Nu vind ik dat dus hartstikke kinderachtig, en ik wil het graag veranderen in de kleuren; zwart, grijs en wit, (misschien paar bruintinten) want die kleuren vind ik gewoon veel mooier.

Maar ik vraag me af of na 2/3 jaar het wel heel snel is, mijn ouders willen het namelijk denk ik niet doen… maar ik vroeg het me af…

X

Ja is wel snel, maar ik heb dat na een jaar gedaan… Haha maar dat was omdat ik nogal een druk persoon ben, dus ik werd helemaal hyper van die kleuren haha!

Je kan het toch wel voorstellen aan ze? Ik bedoel, je gaat wel naar wat volwassenere kleuren, dus misschien vinden ze dat wel oke… Kijk als je nou van die felle kleuren naar andere felle kleuren gaat, vind ik het wat anders.

Nop.

nou nee, ik krijg altijd de neiging elk jaar mn kamer een andere kleur te verven.

ik wil ook mijn kamer opnieuw doen, hoewel het pas een jaar oud is. Ik wordt gek van mijn knalgeel en groen. Maar aangezien ik volgend jaar op kamers ga heeft het niet veel zin. De kleuren die je wil verven zijn mooi!

Ik vind het niet zo snel hoor. Maar als je ouders het te snel vinden kun je ze overtuigen met het argument: als ik rustige kleuren neem ben ik het niet zo snel zat dus zal ik het ook langer houden. En dan kun je het dus net zo goed nu doen.

nee ik vind van niet. maar ik zit met hetzelfde probleem want van mijn ouders mag het ook niet :’(

Ik heb toen ik 6 was mn kamer knalroze geverfd.
En ik ben het nu ook echt meer dan zat!
Ik ben nu 13, dus al 7 jaar knalroze!
Maar nu mag het ook van mn ouders!
Jeeejj!
En ik wil ook meer de (gebroken)wit bruin,grijs,kleuren!

Tip;
Zeg tegen je ouders;
‘Maar als ik een vriendje krijg staat dit zo kinderachtig.
En deze kleuren zijn volwassener voor mijn leeftijd!’
Heeft ook bij mij geholpen :stuck_out_tongue:.

Nah, en in puberjaren al helemaal niet.