Ik mag eindelijk mijn kamer herbouwen! Alleen ik heb een klein probleempje… nouja probleemje, ik weet niet zo goed waar ik voor moet kiezen.
Ik ga dus mijn muren verven, eerst dacht ik; ik verf al mijn muren wit maar eentje doe ik een andere kleur, want ik wil er een quote en foto’s opplakken. Ik wil een pastel kleur, eerst dacht ik aan roze, zoiets als dit
dit is niet echt duidelijk, want je ziet niet echt een kleur van een muur, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik ben nu wel 16 en ik ga niet over 2 jaar mijn kamer weer opnieuw herbouwen, dus het duurt wel weer een tijd voordat ik dat doe, daarom vraag ik me nu af of het niet zo kinderlijk is om mijn kamer roze te verven.
Dus hebben jullie misschien leuke pastel kleuren in jullie hoofd? Ik dacht ook aan een soort licht turqouise maar ik wil een echt ‘meisjes’ kamer met kaarsjes en kussens op bed etc. dus dat past er niet echt leuk denk ik. Mijn meubels ga ik in het wit kopen.
Mijn moeder kwam trouwens ook met een idee; 3 meuren een lichte pastel kleur en 1 muur wat donkerder ook in het pastel dus bijv. 3 muren licht pastel roze en 1 muur donker pastel roze.
Sorry dat ik zoveel heb geschreven, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
ik vind turqouise en paars juist heel leuk bij elkaar passen!
maar ik zou persoonlijk gewoon voor een witte muur kiezen en dan nog een makkelijke bruine of licht roze omdat je dan vaak van meubels en stijl kan wisselen.
Je kan ook bijvoorbeeld 3 of 2 muren in een pastelkleurtje en dan 1 of 2 wit.
Zelf heb ik 2 muren in lila en 1 wit. (die twee lila muren lopen schuin in een punt).
Ik zou je muren wel een kleurtje doen ipv wit. Anders wordt je kamer zo wit.
Ik vind zelf pastelkleuren echt geweldig en ik vind het totaal niet kinderlijk als je kamer pastel roze is. Maar ik zou niet alles die roze kleur doen. Misschien een wit laten , of juist donkerder. Ik had mijn kamer altijd licht roze met een soort lichtgrijs en dat vond ik heel erg mooi en het was totaal niet donker. [
Ik zou juist het grootste deel van de muren wit verven en een muur in een beige/lichtbruine kleur doen en de decoratie in pastelkleurtjes kopen. Stel je vind het later niks en raakt er op uit gekeken hoef je alleen maar de decoratie te vervangen (:
Jaa dat is eigenlijk ook een leuk idee, roze met soort van grijs net als een beetje op de eerste foto die dionne heeft geplaatst maar dan wat grijziger
Nu ik erover nadenk meubels met een licht bruine kleur/beige achtig passen ook best mooi bij pastel kleuren denk ik
Nog meer tips misschien?