Kamer verven: welke kleur?

Mr ik zou wel kleuren nemen die je over 2 jaar nog leuk vind. dus (misschien) geen roze ofzo. want dr krijg je misschien spijt van :slightly_smiling_face:.

ik vind dat bruine en groene een mooie combinatie!

Alles wit <3
Dat wil ik ook, heb nu oranje met groen (met het idee dat het ‘dan altijd zomer in mijn kamer is’), maar dat ben ik echt beu

Ik wil wit wit wit! En een schommelstoel >.<

Ik zou zeggen pimpelpaars met een goud randje :'D.

nee sorry ik weet niet, maar iig 1 muur wit laten zou ik doen. (of meer)

nja, maar ik vrees gewoon dat mijn kasten te hard zullen opvallen,
en dat dat witte niet echt gezellig gaat zijn…

Ik heb op 1 muur barok print ( zo’n zwart wit) de andere zijn helaas nog lila en ik vind het echt heel lelijk. Maar binnen kort worden die ook nog geverft.
Ik denk dat ik ze gewoon een lichte kleur verf , ik weet zelf ook nog niet wat.

ik heb zelf alles wit en een muur lichtgroenig/geelig. maar ik wil em ook verfen, het mag op zich wel (die ene muur) maar dan zit je weer met dat uitkijk probleem, ik wil ook niet voor één kleur kiezen. nu is me kamer helemaal raar, i kzat een tijdje in de felle kleuren fase, dus mn kastje op me bureau is felroze, me bloem oranje en de pot donkerroze. dan is me hoeheetdatdinglangsjeraamwaarjeopkanzitten weer donkerblauw en me lelijke reflexen weer dat geel/lichtgroenig. ik klop niet helemaal xD. maar als ik weer bruin doe staat dat weer niet bij donkerblauw. crisiiiiis.

je bent heel snel uitgekeken op roze.
en ik kan het weten xD

Misschien is dit een idee?:

Alle muren wit, behalve 1 muur, die doe je dan licht groen, leuke teksten kun je op je muur doen bijvoorbeeld: Love Us, Hate Us, But Nobody Can Break Us, Of Follow Your <3, Met Zwarte letters, en dan leuke schilderijen om t wat op te leuken, en witte meubelen/groene meubelen kun je erbij doen, en bruin maakt je kamer zo klein, leuke groene gordijnen of gele gordijnen?

^ ik denk dat ze na 3 jaar nog steeds twijfelt

Lol :’)

ik bedoel niet twijfelt maar het is wel grappig zo als je het nu leest :’)