Kamer verven, help!

Oké… Ik moet over een uur ofzo m’n kamer gaan verven, maar ik weet nog steeds niet hoe! Ja, ik weet wel hoe ik moet verven… Maar niet welke kleur ik waar moet doen ofzo! Ik zal jullie een paar foto’s van m’n kamer laten zien:

http://i41.tinypic.com/2wdr704.jpg

(Als je vanaf de linker kant van m’n kamer naar voren kijkt)

http://i41.tinypic.com/x6bzs.jpg

(Als je vanaf de rechter kant van m’n kamer naar voren kijkt)

http://i41.tinypic.com/2qteliq.jpg

(Als je vanaf m’n deur naar voren kijkt)

En de kleurtjes verf die ik heb:

http://i43.tinypic.com/2u41z0p.jpg

Ik dacht er eerst aan om de 2 verticale wanden grijs te verven en de horizontale roze, maar dat vind ik geen goed plan meer. Ik wil in iedergeval m’n bedstee roze verven. O, enne, wat gebeurt er als je grijs met roze mengt, word het dan lichter? Dat lijkt me wel leuk voor m’n bedstee namelijk! Maar dan moet je wel weten hoeveel je nodig hebt, anders word het een andere kleur… Nou ja, help me :slightly_smiling_face: Ik zou je héél dankbaar zijn! Ik heb al op ikea gekeken, maar daar word ik alleen maar hopelozer van…

doe gewoon de ene muur roos de andere grijs…
ik heb nog veel erger een witte muur:P mijn kamer is egt vet kleurrijk maar ja boeiie!! kijk ook ff naar mijn topic haarmasker xx

Uuh… Maar dat wil ik juist niet :wink:

Hi!
Ik ga deze week ook mijn kamer verfen (:
En heeeel toevallig ook roze en grijs.
Maar ik doe zegmaar alle muren grijs en dan bijvoorbeeld de vensterbank enzo roze.
En ik doe dat ook waarschijnlijk mijn kast en bed enzo roze.
Maar ik weet niet of je genoeg verf daarvoor hebt?
Als ik jou was zou ik de verf niet gaan mengen (:
Maargoed dat moet je zelf weten,
geen idee of je hier wat aan gehad hebt, hihi.
Anders beschouw je dit als een upje!

jaa. dan kun je ook de plafon roze verven en verder alles grijs of wit ofzo

Grappig, en ja daar zat ik ook al over na te denken… Maar ik weet niet of ik genoeg grijs heb voor alles… Ik kan natuurlijk altijd bij laten maken :wink: En 2,5 liter is voor 30 M² en mijn kamer is ongeveer… 15 M² dus dan kan ik 'm nog dubbel oververven ook… Nja, ik vraag het even aan m’n ouwe! Ik kan altijd nog met roze eroverheen gaan, want daar heb ik toch liters van… (ofzo) Maar ik wacht ook nog even op meer ideetjes! In iedergeval, bedankt! :slightly_smiling_face:

HELP!

wat wil je zelf dan??

Ja dát weet ik juist niet >.<

anders plak je gewoon behang erop maa waarschijnlijk hebben jullie dat niet maar als je het gewoon grijs doet op de hele kamer behalve je plafon en je sdoet er tog schilderijtjes erbij??:stuck_out_tongue:

alle schuine muren een kleur, en alles wat recht is de andere kleur ofzo. :stuck_out_tongue: of je doet alles grijs, en je maakt er roze figuurtjes op. xD

Sowieso niet gaan mengen.

Ah. DAN is het wel moeilijk ja XD

Ik zou geen verf mengen, komt rare kleur van. Zeker van roze en grijs. Dat wordt dan zo’n vieze kleur roze.
Je kunt ook de onderste helft grijs doen en de bovenste helft roze (of andersom)?
Of twee muren roze en twee grijs… Nouja had je zelf vast ook al bedacht :stuck_out_tongue:

Wat ik heb:
1 wand grijs. De andere 3 wit, anders wordt het veel te druk, vind ik.
En dan heb ik roze accessoires gekocht. En mn kastje; de laden zijn wit, het omhulsel grijs, en de knopjes roze.
Verder heb ik dan gewoon roze bloemetjes en roze kaarsjes en dat soort dingen.

Ik wilde het een beetje rustig houden, zodat het groter oogt en zodat ik er niet al te snel op ben uitgekeken.
Ik moet er namelijk nog wel sws 6 jaar ofzo mee doen.

Arrrghh. Ik weet het echt niet xD

Als je naar die foto van vanuit je deur kijkt zie je als het ware planken. (Die zijn dus in strepen verdeelt) Je kunt de ene roze doen en de andere grijs en de rest wat neutraler, anders word het zo druk, als je door je hele kamer dat gaat doen.
Hoop dat je het begrijpt.

oh en als je je bedstee roze doet, zou ik daaromheen grijs doen. Anders word het eentonig.

15 m²? Is dat niet je vloer? 15m² is voor 4 muren toch best weinig?
Maar ik zou je plafond niet verven als ik jou was…
Als je je bedstee roze doet dan zou ik de muur daar tegenover ook roze doen en die andere 2 grijs denk ik…
Maar volgens mij ben je al begonnen of niet? Wat is het geworden? =)

Ik heb vandaag samen met een vriendin 1 wand grijs geverft (:
Ziet er gelijk al heel anders uit… Morgen waarschijnlijk nog een wand doen!
En ben je er al uit?
Xx.

Ja! M’n bedstee is al helemaal roze (OMG het is écht super roze! :open_mouth: Maar I <3 it) En ik heb de muur eromheen grijs geverfd, en het ziet er écht te cool uit :slightly_smiling_face: Bedankt allemaal voor de tips :wink:

Cool!
Plaats je er nog een foto van of niet? (:
Xx.