Kamer verven... Help!

Hii

Ik mag eindelijk mijn kamer verven!
Maar, ik heb geen idee welke kleuren!

Ik krijg ook laminaat-vloer dus alle kleuren staan er wel bij :slightly_smiling_face:

Mijn kamer (ff snel op paint gemaakt)

http://img830.imageshack.us/img830/8060/naamloosbi.png

Muur 1 en 2 zijn schuin. Muur 3, 4 en 5 zijn recht.
Onder muur 1 en 2 zitten nog schuifdeurtjes, die ook een kleur moeten krijgen :slightly_smiling_face:
het zijn 3 deurtjes onder muur 2 en 5 onder muur 1
(snappen jullie het nog??)

Weten jullie misschien een paar leuke kleuren die ook mooi in combinatie zijn?

dankjullie <3
x

Ik zou muur 1, 2 en 4 wit houden en dan bijv. muur 3, 5 en dat kleine stukje tegenover de deur in een soort taupe-achtige kleur. Vind ik altijd wel mooi, wel wat kleur maar niet zo kinderlijk en druk, dus gaat ook minder snel vervelen.

Muur 3 zou je bordeauxrood kunnen maken en de rest een beetje gebroken wit/ beige/ bruinig.
Als de kastjes een gladde ondergrond hebben, kun je die beplakken met een soort raamfolie zeg maar… Daar hebben ze ook hele leuke gekleurde printje van :slightly_smiling_face:

Je zou ook 1 muur met een druk behang kunnen doen en de rest rustig houden. De kastjes dan een beetje in dezelfde kleuren als het behang.

Ik zou muur de schuine muren (1 en 2) wit doen (niet spierwit, maar warm wit) en dan muur 3, 4 en 5 donkergrijs. En dan die schuifdeurtjes lichtpaars en dat warme wit :wink:

Ligt eraan wat voor smaak je hebt (: Maar ik zou natuurlijke, kleuren gebruiken. Aardetinten, pastelkleuren, wit etc. dat verveeld minder snel. Of je kan bijna alle muren wit maken behalve muur 3 (of een andere rechte muur). Die maak je een knalkleur of druk behang (: Als je daar niet van houd kies je voor die muur bruin, grijs, of oud roze etc.

wat hierboven word gezegd ^^

ja dat hierboven is echt zo leuk!
ik zou 1 muur lichtblauw maken en de rest gebroken wit doen, als je van wat kleur houd.
Of anders 2 muren Taupe kleur, en de andere muren gebroken wit, dan kan je met accessoires de kamer meer kleur geven, dat is vooral een goeie optie als je houd van verandering, en dus snel op kleuren bent uitgekeken…
of 1 muur donkergrijs, atraciet achtig en de rest gebroken wit, en kleur geven met accessoires (dat heb ik zelf namelijk, wat heel mooi uitziet en ik nog steeds niet op ben uitgekeken en ja het is een beetje een neutrale kleur er past veel bij)
dus

Dankjullie!
Ik heb al wat tijdschriften kapot geknipt en ik denk dat het paars-grijzig word :slightly_smiling_face: