Kamer-verf probleem..

Hoi meiden!
Ik heb een beetje een inspiratieloos probleem… Gister heb ik donkergrijze verf gekocht om mijn kamer te verfen. Nu vraag ik me af met welke kleuren je dit het beste kunt combineren (en liever geen écht felle kleuren)… Mijn kamer is rechthoekig, dus 2x 2 dezelfde muren.
Hoe zouden jullie dit doen als je donkergrijs zou gebruiken? (hoeveel muren welke kleur etc.) Thanx!

donkergrijs zou ik juist wel met felle kleuren doen… of anders met andere grijstinten
En ik zou aan elkaar grenzend een lange en een kortere muur donkergrijs maken
zodat je zegmaar een donkergrijze en een witte hoek hebt

Mijn kamer is grijs met blauw (het blauw van dit ding:
http://www.zoutenpepermolenshop.nl/product-afbeelding/groot/23358//spice-boy-pepermolen-lichtblauw.jpg
)

Oke, dus een beetje fel is wel het leukste eigenlijk.
Zal het leuk zijn met brons/goude metallicachtige gekleurde figuren van bloemen o.i.d. in het grijze vlak?

Donkere kleuren laten je kamer kleiner lijken, dus ik zou het licht houden als je al donkergrijs gebruikt. Volgensmij is grijs leuk met alle pastelkleurtjes, maar lichtroze lijkt me wel een mooie combinatie. Kan je dan ook alle kanten mee op: ‘lieflijk’, strak (met bijv. een simpel wit bed, knalroze en metaalkleurige accesoires)…

Donkergrijs met lichtroze is supermooi, een kennis van me heeft dat in haar kamer.