Kamer verbouwen [ nou oke.. verbouwen? ]

Hee! ehm nou kijk…
Ik heb dus een kamer, en ja, ik heb eigenlijk er een computer in staan, die ik nooooit gebruik, zo zonde! want ik heb een laptop, sinds een halfjaartje, en ik ben erachter gekomen dat de sims hier ook super op draait, dus mijn verslaving gewoon door kan gaan, en mijn computer nogal bejaard is… wil ik eigenlijk een paar dingen, maar ik kan dus echt niet kiezen! óf het bureau houden, en voor een nieuwe computer sparen… voor mijn spelletjesverslaving, en zodat mijn laptop niet afbrand. ( want dan zou dat namelijk laptop 2 zijn die afbrand door te veel, ja druk erop ) óf er een relaxhoekje van maken? met een bank of een stoel met een tafeltje? en mijn tv/beelscherm van mijn computer [ ja, het is tegelijk een tv ] tegenover mijn bed zetten? op een klein ding? Ik weet het zo niet! ik zal wel even een soort van tekening waar alles staat ervan maken… en die post ik morgen wel… mijn kamer is een mess namelijk, ik wou het nog opruimen, maar werd dus ziek, maarja hoe dan ook… heeft iemand tips? écht alle tips zijn welkom!

Wow, ik volg het niet echt.

Ik ook niet.
Maar werd is in ieder geval niet met -dt.

Sorry, maar… kijk, ik heb dus een kamer, en op die kamer heb ik een bureau staan met een tv/beeldscherm heel veel zooi, en een pc, alleen ik doe helemaal nooit meer iets met die pc sinds ik mijn laptop heb, dus ik zit er aan te denken om óf alleen die computer weg te flikkeren [ hij gaat ook met veel moeite aan :’) ] en dan een nieuwe te kopen, of heel dat bureau weg te flikkeren, en er dan zeg maar een bankje ofzo neer te zetten. ^^

ik weet niet hoe oud je bent, maar bureau komt altijd van pas voor hw etc. dus eeh en ik zal eerder voor een computer sparen en die ander voor je spelletjes want ik kan dus écht neit meer zonder mijn computer hahah

Nou, ik maak mijn huiswerk altijd op mijn bed, of beneden aan tafel, nooit aan mijn bureau haha…

http://i44.tinypic.com/34s1a36.jpg

zo ziet het er nu een beetje uit, zegmaar.

Ik zou je bureau maar houden en voor een nieuwe laptop/computer sparen.
Als je heel graag een bankje wilt, dan kun je zo’n bankbed nemen ofzo.

Nouja, m’n laptop is nog net nieuw. :'D naja, heel mijn kamer eigenlijk, alleen die computer is zo verrot :L