Kamer veranderen

Mijn kamer moet nodig worden verandert. Alleen heb ik een probleem dat ik gewoon geen idee heb wat ik moet veranderen en in welke kleur.
Misschien hebben jullie wat ideeën? Hieronder staan de foto’s van mijn kamer

http://i35.tinypic.com/2j0drph.jpg

http://i37.tinypic.com/20750nt.jpg

Je hebt het geluk dat je meeste meubels in een neutrale kleur zijn… Dus ik zou als ik jou was gewoon leuke accessoires gaan zoeken in een bepaalde kleur en je kamer daarmee veranderen. Zoals het kussen op je stoel, je dekbed, je gordijnen…
En ik zou dat groene kastje wit schilderen ^^"

ik zou het wel licht houden, meschien andere gordijnen en op een muur zoon grote muur stikker van de ikea, bijvoorbeeld boven je bureau :grinning:

Ja die gordijnen zouden al weg worden gehaald, die kan ik echt niet meer zien. Mijn dekbed had ik maar even omgedraaid want het was eentje van mijn broer die er eigenlijk nooit ligt.
weten jullie nog iets om het gezelliger te maken? Alleen dan niet dat alles bruin wordt want inderdaad ik wil het denk ik redelijk licht houden tenzij iemand met een echt goed idee komt.

ik zou waar die kast staat met die schuine muur zeg maar oudroze maken. (de muur dus hé) ik hou echt van roze. en dan de rest een beetje roosjes enzo?
maar ik weet niet waar je van houd!

en ik zou een mooi blad met kaarsjes neerzetten en wat wierook kopen en misschien sfeerverlichting? voor op je bed ofzo?

Ja roze vind ik ook mooi, misschien met blauw erbij. Dan dacht ik de muur waar mijn gordijnen hangen blauw te maken, alleen niet te donker en niet te licht. De gordijnen wit en dan overal en nergens wat roze.
Maar je bedoelt die met de planken?
En die roosjes zijn inderdaad leuk elke keer als in in de xenos sta denk ik eraan om ze nou mee te nemen of niet :grinning:

Ik zou dat groene kastje een andere kleur verven, en dat blauwige van je stoel enzo, daar iets meer mee doen, kussens/gordijnen enz.

Ik zou dat groene kastje wit maken, het past niet echt bij je kamer. En inderdaad witte gordijnen en dan waar die kast staat met die schuine muur oud roze maken inderdaad;)

alleen dan heb ik nog een probleem met mijn ouders, want die willen de muur bijvoorbeeld wel schilderen. Maar niet het groene kastje omdat die niet zo lang geleden, nouja een jaar, is geschilderd en daar hebben ze een hele nieuwe pot voor gekocht en dat vinden ze weer zonde en alles er op en eraan.
Dus die moet ik heel lief aankijken haha

ohja en ook nog je bed volgooien met roze/witte/roosjes kussens :grinning:

een muur in een kleurtje verven?

Ik zit dus nu te denken aan twee dingen, mijn muur blauw met het kastje wit, roze/witte kussen en ook de gordijnen wit.
Of de muur en het kastje groen met witte/groene kussens en witte gordijnen.

ik vind het echt een supermooie kamer maar té witte muren. wat dacht je van een muur met druk behang en de rest gewoon nog wit? en dan een muur waar bijv je bed bij staat ofzo, en mooie kussens op je bed, dan heb je echt een 'wauw’plek als je de kamer binnenstapt…(pipbehang is behoorlijk ‘wouw’ maar ook merkloze behangen zijn TE GEK!!)

of al je muren focking shokking pink! ik zag iemand zijn kamer zo en ik vond het wel gaaf:P. maar dan ook de rest van je meubels wit enzo

Ik zou je muren gewoon zo houden, maar het geheel wat knusser maken door kussentjes en fotolijstjes en lichtjes. En haal je inspiratie uit ‘Show je kamer!’ op de homepage!

Ik zou 1 muur een kleurtje of een behangtje geven in het roze oof een andere kleur die je leuk vind! Je kan betere geen meerdere muren een kleur geven want dan word je kamer te druk. Je kan dan ook denk ik het best de muur verfen/behangen waar je kast staat.
Je bed vind ik heel leuk maar je bed wordt nog leuker met een leuk dekbed.
Misschien kan je ook je bed naast je kledingkast zetten.
Dus met de hoofdkant naast je kledingkast en dat je er omheen kan lopen.
Zoals dit plaatje.

Dan je bed leuk opmaken met veel kussens en misschien een leuk sprei.

Mag je ook nieuwe meubels kopen ?? Als dat zo is zou ik een nieuwe kledingkast kopen. Eentje zoals deze

(is van de ikea)
Maar wat eigenlijk nog leuker is en goedkoper een ouderwetse kledingkast verfen.
Misschien heb je die thuis wel en anders kan je bij de kringloop of marktplaats kijken!

Je bureautje zou ik zo laten. Misschien wat leuk accessoires in de dezelfde kleur als je muur!

Dat groene kastje kan je verfen of beplakken met behang! wel dezelfde kleur als je muur of wit.

Wat misschien ook leuk is (als je veel schoenen hebt) om je schoenen op die plankjes/ boekenkast te zetten .
Anders kan je daar je boeken mooi neerzetten, leuke mandjes en foto lijstjes plaatsen!
Ik hoop dat je hier wat aanhebt !
Veeeeel succes !!!