Kamer tips, ideeën

Drie jaar terug heb ik allemaal nieuwe meubels voor in mijn kamer gekregen van mijn ouders. Maar het zijn allemaal verschillende kleuren hout en dat ben ik nu zat. Ik wil het het liefst allemaal wit verven maar ik ben bang dat het dan te wit wordt. Dit omdat drie muren ook wit zijn en er één muur een kleur heeft.

Wat denken jullie, wordt dat TE wit?

Verder is die gekleurde muur roze en ook dat ben ik zat, maar welke kleur zal ik hem dan geven? Ik zat een beetje te denken aan bruinig, maar daar kan je denk niet alle kleuren mee combineren?

Hopelijk hebben jullie wat tips en misschien ideeën?

Je kan beige doen? dat is minder snel kaal wit

Zoals je het nu omschrijft wordt het dan wel erg wit. MIsschien is het leuk om wit te combineren met een andere kleur? Een knalkleur is altijd leuk. OF juist chic met zwart. Zwart is makkelijker te combineren dan bruin.

Je kunt ook de helft van je meubels wit verven en de andere helft zwart. Of een muur bijvoorbeeld paars/rood/blauw/groen verven, en dan een paar meubels ook die kleur, en dan de rest zwart of wit, en dan het zo indelen in je kamer dat die kleur niet allemaal aan één kant staat, maar overal een beetje terugkomt :slightly_smiling_face:

Ik denk dat als je alles wit doet het te wit wordt, en bij bruin ligt het eraan welke toon bruin, maar donkerbruin bijvoorbeeld lijkt mij een slecht idee :stuck_out_tongue: (ik persoonlijk vind dat eigenlijk ook gewoon niet mooi)

Alvast bedankt voor deze tips!

Zelf houd ik alleen niet zo van de knalkleuren.

Wat ik nu zit te denken is dat ik die muur zandkleurig zou kunnen schilderen, dan de helft van mijn meubels wit maken en dan een paar (die een beetje dezelfde kleur hout hebben) niet schilderen.

Meer tips en ideeën zijn altijd welkom hihi

Ik zou alles in verschillende kleuren pastel verfen:p Ik heb nu een parijs kamer met heel veel wit, maar door kleine dingen ( klok, dekbed, kussens, makeup tafeltje enz. ) is het nu heel mooi in balans zegmaar:P

Er is al een tijdje een algemeen topic voor :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/228220

Mijn muren zijn ook allemaal wit, met uitzondering van 1, die is van hout. Maar als je kasten enzo tegen je muur aan hebt staan valt het wel mee met de witheid. Anders zou ik een andere lichte kleur, lichtgeel bijvoorbeeld nemen.