Kamer tips ! En maandverband opruim tips !

Heei , eigelijk is dit best een rare vraag .
Ik ben ongesteld net als ieder ander meisje , maar waar laat je je tampons en maandverband ?
Leggen jullie het op jullie badkamer of ? Want ik heb een badkamer beneden en boven maar boven zit geen wc. Ik heb het nu in een kastje op mij kamer maar dat voelt toch een beetje ongemakkelijk , als dan vriendinnen langs komen en dat kastje open trekken hahahaha .
En ik vind mijn kamer heel kinderachtig hoe kan ik dat minder maken ? , mijn muren zijn wit en lila maar heel heel heel licht lila soms zie je het niet eens ik heb een wit bureau en een zwart 1 persoons bed een 4 laden ikea kastje voor onder het bureau maar die staat naast het bed bij mijn voeten achter het bed en nog een kast voor anderen spullen een lang 3 lagen kast ook van ikea en een zwarte schap ook van ikea dus het thema is een beetje zwart wit
Als jullie kunnen helpen thankss xoxo esmay

Lolwut wat is er nou weer ongemakkelijk aan maandverband? :’) Je vriendinnen gebruiken dat ook. Het ligt bij ons gewoon in de badkamer boven de wc waar iedereen het kan zien, wat kan mij dat rotten, iedere vrouw gebruikt het.

Zie ander topic