Kamer ruilen of niet?

Hoi, ik heb een vraag aan jullie of tenminste ik wil jullie mening weten nou ik hb mijn eigen slaapkamer en die is best wel groot maar me moeder wilt mij een kleinere slaapkamer geven en dan nog een andere kamer dus 2 kamers die samen ongeveer even groot als mijn Kamer nu is mijn slaapkamer die ik nu heb de grote wil me moeder veranderen in een kleine woonkamertje omdat we altijd bezoek hebben maar ik wil me kamer niet echt afstaan omdat een grote kamer natuurlijk iets leuker is maar toch zit ik over die andere twee kleine kamers over na te denken en ik twijfel of ik het zou doen ja of nee dus mijn vraag is zou ik de grote slaapkamer kiezen of de twee kleinere slaapkamers

Alvast bedankt :kiss::kiss:

Uiteindelijk heeft je moeder het voor het zeggen lijkt mij. Ik zou me er ieder geval niet zo druk om maken, het is tenslotte maar een slaapkamer. Bekijk het van de leuke kant, je kunt het helemaal opnieuw inrichten etc.

Zolang daar een bed in past zou ik voor die kleine kamers kiezen, als jullie niet eens bezoek kunnen ontvangen en de keuken hier ook niet voor kunnen gebruiken.
Ik zou ik de ene kamer al mijn spullen leggen en in de andere slapen enzo

Die beslissing zul je toch echt met je moeder moeten maken, vergelijk de voordelen en de nadelen met elkaar.

Misschien een tip, probeer punten te gebruiken omdat dat wat makkelijker leest.

Als jij je kamer niet wilt afstaan, dan hoeft dat ook niet

Als ik in jouw situatie zat zou ik het zelf liever niet doen (denk ik). 2 kamertjes lijkt me vervelend.

Waarom niet? Ik denk dat als haar ouders de huur enzo betalen die het toch wel voor het zeggen hebben hoor :wink: Vooral als ze haar kamer nodig hebben om bezoek te ontvangen…

Ontopic:
je kan opzich van de 2 kamers wel iets leuk van maken. zoals hier al eerder is gezegd, misschien van 1 kamer een slaapkamer maken en van de ander een chill ruimte (of walk in closet lijkt me ook echt tof)

Ik zou gaan voor die kleine kamertjes. Want je moeder heeft het eigenlijk voor het zeggen, en een woonkamer is vrij gezellig als je die hebt.
En als je 2 knusse kamertjes heb kan je idd doen wat er werd gezegd, een voor te slapen en een om te chillen. Dan doe je in je slaapkamer je bed en je kledingkast etc, en in je chill kamertje je bureau neer zetten. Bij de Xenos hebben ze hele schattige balkonsetjes met een klein tafeltje en 2 stoelen, als je zoiets neer zet is gezellig en leuk als er vriendinnen komen. Of je zet een poefje neer, of een lekkere stoel. Als je een tv op je kamer hebt kan je ook een goedkoop bankje ergens scoren.

Zoveel mogelijkheden. Als ik jou was zou ik voor de 2 kamers gaan. 2 is altijd leuker dan 1, en besides that als er een vriendin komt en je kamer is een bende, dan hoef je je kamer niet op te ruimen of je te generen voor de rommel want dan heb je nog je nette super schattige knusse chill kamer.

Edit: Bij de action hebben ze van die mini waterkokers, die kan je er ook neer zetten. Kan je lekker op je chill kamer thee drinken met je vriendinnen. Dat is ook super gezellig. En dan een leuk tafeltje en wat stoeltjes kopen, bij de kringloper. Lekker opknappen en verven. Mijn stiefzus heeft voor haar huis allemaal verschillende soorten stoelen gekocht, en heeft ze wit geverfd en de poten een kleurtje gegeven en haar bijzettafeltjes ook. En dan zet je wat plantjes neer en je koopt wat leuke lijstjes bij de action en wat decoraties.

Ik ben nu gewoon jaloers op jou, ookal woon ik op mijn eigen en heb ik een hele flat voor mijzelf hahaha