KAMER RESTYLING

ik wil ook weer wat nieuwe dingetjes maar ik denk dak nog even moet w88 ik wil in ieder geval wel lekker felle kleuren. Ik heb nu zelf beetje cremekleurig en gwn houten meubels maar da vink zo saai:S maar ik sie wel…

Ziet er erg leuk uit!

Leuke kleurencombi!

Ik ben het eens met de chocoladebruin! heb zelf net een nieuwe kamer want ik ben verhuisd en heb een heeele grote kamer nu!!
1 muur chocaldebruin
1 muur chocoladebruin met beige barokmotief
2 muren lichtbruin glanzend behang
lichtroze gordijnen, roze randen heb ik zegmaar boven me muren en die zijn ook roze geverfd en een heel lichtroze plafon, een een lichte houten vloer… en zoo n heel gaaf ledikantachtig bed met roze dekbedovertrek!
Maar dat bruin maakt het heel gezellig vind ik!

Ik vind zelf dit heel mooi:
Muur: wit met de randjes lichtblauw.
Meubels: hout met eenlichte kleur.

Ik vind dit mooi omdat het rustgevend en fris is.

Ik heb een tijd geleden mijn kamer ook een make-over gegeven, donkergrijs & donkerrood met goude details. Ook het plafond donkergrijs. En op 1 grijze muur heb ik met zwarte schoolbordverf twee gitaren (die van mij en die van mn vriend) geschilderd, waar ik dus op kan schrijven enzo. Ziet er heel gaaf uit, maar het is wel errug donker!

Bedoel je dit ??

http://img521.imageshack.us/img521/227/hemayw9.png

Ik wil ook mijn kamer weer re stylen maar mijne is nogal klein… :stuck_out_tongue:

Nou, mijn eigen kamer is rood met zilver. maar achteraf heb ik daar wel spijt van.
het is wel mooi hoor, maar ik slaap op zolder, en in de winter is het daar echt zo warm! en van rood wordt het alleen maar warmer. ik zou nu denk ik gebroken wit met rood doen, maar dan wel minder rood, zeg maar. ik vind het ook heel mooi als je bijvoorbeeld een muur met behang doet, iets met een printje zeg maar, en dan de rest van de muren daarbij verft ofzo. maar je moet het zelf ook mooi vinden !

Verf op je muur een regenboog!
Of verf hem blauw, en onderaan teken je dan groote wolken die je wit maakt!
Ik vind het echt wel super stoer uitzien!
Heb wel jammer genoeg geen fotot!

Misschien behang waar van die fotolijstjes op geprint zijn!

Ik vind t regenboogidee wel leuk eigenlijk. xD Ik heb alleen laatst mn kamer een enorme makeovergegeven.
Ik heb een muur knalroze en de rest wit/zwarte verticale strepen. En dan nog allerlei kleuren details tussendoor. Vooral roze en lichblauw. Ik vind t zelf best wel leuk eigenlijk.

Ik zou juist witte muren doen en dan de rest in kleur,
zoals kussentjes, gordynen, lampjes etc.
Het meubilair zou ik wel een kleur of soort doen (byv. zelfde kleur hout).

ik houd een boekje bij met ideen en ik haal veel boeken uit de bibliotheek en als k een mooie foto ofsow zie dan scan ik hem in op moment aan het wachten op mijn nieuwe kasten en dan nog wissel lijsten en collages maken en alles dan is het wel klaar voorlopig :DDD

ik heb drie rode muren en een witte en de rest van me kamer heb ik een beetje met zwarte en witte dingen gedaan:D

even ter inspiratie:

http://www.vtwonen.nl/NR/rdonlyres/78F1A5A3-88CF-4769-BC0A-3C6073AB0AFB/0/blijkleurgroot.jpg

of zo:

http://www.vtwonen.nl/NR/rdonlyres/7A202755-C223-49EA-AA17-FB72854C89A9/0/kleur_aaibaarzw.jpg

ikea:
klik*

ik krijg binnekort ook een nieuwe kamer :relieved:
ik ga denk ik iets doen met Grijs-Roze of Grijs-Blauw

Wij zitten midden in een verhuis en ik krijg de hele zolder (best groot) :grinning:
De muren zijn eigenlijk het dak en gaan dus schuin,die worden
bedekt met planken,en ik dacht op de vloer chocoladebruin of lila,
is te zien van de planken :stuck_out_tongue:
Het enige dat ik zeker weet is dat ik een muur ga bedekken met
een collage van foto’s :relieved:

Mak een soort inloop hoek voor je kleren enzo!