KAMER RESTYLING

heeee dametjes:d

ik ga binnenkort mijn kamer opnieuw verven meubileren enz.
wie heeft er vette ideen? kleuren of muurschilderingen of wat je dan ook leuk lijkt!:d
hoop op reactionen:d
xxxxxxxxx

Lekker veel kleur op je muren!! Iedereen vind dat “gewaagd” maar het staat super!! :grinning:
XX.

zwart - wit
grijs - roze
grijs - blauw.

in de krantjes van karwei enzo staan altyd superleuke dingen! Ook de kamers (de foto’s dus) zien er super uit, dus ik zou effe zo’n krantjes bewaren en dan kyken wat jy t leukst ervan vind en je eigen ding ervan maken

één muur (waar je bed tegenaan staat) roze verven, een grote spiegel ophangen(doet je kamer meteen groter lijken indien nodig), nieuwe vrolijke gordijntjes ophangen, een stukje op je muur met krijt of magneetverf verven (bij je bureau ergens in de buurt), en in de krantjes kijken naar leuke extra dingetjes zoals kaarsjes, lampen,enz
succes! xx

Combi’s:
Bruin-Roze
Bruin-Aqua
Rose-Rood

Barok?

jaa wat levina zegt vind ik ook echt suuper!

vooral dat bruin met aqua/turqoise (of hoe je dat ook schrijft)!

maar licht of donker grijs met roze (evt. bruin erbij?) is ook erg mooi!

Ja wat vind je leuk?

Ik heb een paar jaar geleden mijn kamer roze met lichtpaars en wit gedaan, maar dat ben je snel zat…
Als ik het nu zou doen zou ik het gebroken wit ( beetje zandkleurig) doen… beetje natuurlijke teinten en houten meubeltjes enzo, wit/zwart of gewoon houtskleurig…
verder nog een tip; bij de xenos heb je wel vrij goedkope dingen die je in je kamer kan zetten… (denk aan kastjes en spiegels)

Misschien bordeau rood &lila. Ook leuk is het als je een aantal foto lystjes aan je muur ophangt. Jaa by xenos hebben ze meestal wel vrij goedkope dingetjes voor je kamer, en als je zo’n plankje wil (voor fotolystjes of je wekkerradio fzoo) of verf kun je 't beste by de gamma kyken denk k :wink: Ooh trouwens by de ikea hebben ze ook super leuk dingen!

succes !

2 muren roze, 2 groen. en dan witte gordijnen <3333 Geeft een lekker frisse indruk. liefst nog wit meubilair :slightly_smiling_face:

Ik heb lichtgroene muren, en 1 muur is lichtgroen, lichtblauw, heel iets lichtgeel en wit gestreept. Dan heb ik een gebroken wit bed, een wollen tapijt en een witte kast.
En het is echt heel fris en mooi :grinning:

In een Elle van niet zó lang geleden stond een vet hippe muur. 1 felroze muur, met zwarte strepen en rondjes in verschillende maten.

Ik heb 2 witte muren en eentje zit een groot gras-groen vlak, en op de andere een groot fel-blauw vak. :slightly_smiling_face: Klinkt vaag maar het is echt heel erg leuk!

Ik heb verder nog wit-groen-blauwe gordijnen en accesoires (doosjes, lampen, dekbedovertrek, prullebak, kussens enz.)

ik heb lila, paars &zilver!
een vriendin van mij heeft goud ook errug leuk!

Koop een Ellewonen daar doe je zeker inspiratie van op!
Een poosje geleden heb ik zulke leuke inrichtingen gezien in het blad.
Ik had ze bij elkaar gezet en dit zijn enkele plaatjes van toen, misschien vind je dit wel iets :slightly_smiling_face:

http://members.lycos.nl/nethje/huisje.jpg

heeeee dames
DANKJEWEL voor jullie reacties! echt bedankt
xxxxxxxxxxxxxx

Een muur bruin verven en verder je bureau, nachtkastje, kussen enzovoorts bruin, blauw limegroen en zilver. Misschien veel kleuren maar dat vind ik persoonlijk leuker dan 2 kleuren

Ik heb een vrij grote kamer en hij ziet er zo uit:

• 2 muren die aan elkaar zitten creme-kleurig
  • 2 muren die aan elkaar zitten turquoise-achtig
  • chocoladebruin tapijt
  • chocoladebruine gordijnen
  • turquoise-achtig bureau
  • creme-kleurige klerenkast
  • posteeeeeeeeeeeers xD
  • 2 chocoladebruine stoelen
  • creme-kleurig bed
  • bruine/turquoise/creme/zilvere dingetjes (lijstjes/kaarsjes/spiegeltjes etc)

Über hip en helemaal zelf gedaan! *uitsloof, uitsloof*
Het is echt gaaf geworden (is best nieuw nog) =)
Chocoladebruin is echt een aanrader, is zoooo mooi voor in een slaapkamer! Maar niet teveel anders wordt het donker…

Succes =)

Ik heb mijn kamer laatst gedaan…

Op de vloer ligt donker zeil, twee muren heb ik roze, 1 muur zit zilver tegenaan
en ik heb barok accesoires enzo

fotootje toen bijna af was

http://img473.imageshack.us/img473/6439/kamervk3.jpg