Kamer restylen

Hallo mensen :slightly_smiling_face: Ik mag mijn kamer herinrichten alleen ik weet nog niet precies wat ik wil dus zou ik graag wat ideeën van anderen willen horen.

Dankuuu :grinning:

Hetzoveelsteonzinnigekamertopic, mensenzijntegenwoordigteluiomtezoeken!! <_<

Dat heb ik in de kerstvakantie ook gedaan, ik mocht niet alles nieuw, dus ik heb mijn bed & bureau gehouden.
Ik had eerst blauw, lichtbruin en een zonnetjes band (ja van toen ik nog 8 was).
Nu heb ik die band donkergrijs geverfd en dat lichtbruin lichtgrijs, ziet echt supermooi uit!
En voor de rest een muur met allemaal fotolijsten gemaakt en boven mijn bed een heel groot schilderij waar ik een foto van mij en mijn vriend op heb laten drukken (voor kerst) (en ja als het uitgaat, laat ik wel een nieuwe erop drukken)
en voor de rest nog 3 planken aan de muur, met fotlijstjes erop en kaarsjes en n beeldje.
en een blauwe zitzak.
Ik had ook een metallic kastje gekregen.

Nu is het een stuk rustiger en meer 1 stijl op mijn kamer, ben er superblij mee! :slightly_smiling_face:

Succes!

Sorry, I know it already exists… Alleen ik verpruts hetzelf altijd, omdat ik heel slecht ben in goede combinaties en keuzes maken XD Best wel een leuk idee trouwens, LAURELS :slightly_smiling_face:

Heej ik heb het ook pas gedaan heel anders van roze naar zilver en donker grijs en ik heb heel veel dingen van glas boedha hoofdjes enzoo en veel plantjes en kaarsjes en ik heb een hele grote boedha schilderij boven mijn bed hangen :wink:

DOe gwn je eigen styl, wees creatief… is toch net leuk om zelf te bedenken… Kies een mooie kleur… die je later dus ook nog mooi vind dus beetje standaard kleur. Ik heb een kleine muur appeltjes groen en de rest gwn wit gelaten. Dus ik zou niet alles in een felle kleur ofzo schilderen want dat lijkt je kamer kleiner…
Ik zou gwn na de ikea gaan mooie meubels uitkiezen. En dan zelf creatieve dingen bedenken… en dan accesoires kan je altijd nog wel ergens kopen // kom je nog wel tegen of ook bij de ikea. Altijd wel wat te bedenken.
Ik heb bv bloemen van de ikea maar dan niet bloemen bloemen, maar wat stoerdere zwarte etc. gwn dingen dei JY leuk vindt.

Ik heb ga ook mn kamer restylen, ik maak mijn muur grijs, en mijn meubels zijn dan wit, en als assecoires een beetje oudewetse dingen… zoals dekbed mt bloemetjes print, (wehkamp.nl enz), en je kunt ook mooi een muurschildering ofzo zelf maken, misschien een hele grote bloem ofzo, of van je hobby??