kamer restylen

heegirls. mn moeder gaat volgende weekend weg voor 1nachtje. ik woon alleen met mn moeder. maargoed. ik dacht dan neem ik mn slaapkamer eens onderhanden. geen nieuwe meubels want dat is niet betaalbaar voor mij. dus ik dacht ik ga mn muren verven en mn meubels anders neerzetten. mn kamer is niet groot maar ook niet superklein! iemand een idee voor de kleuren? voor leuke kleurcombinaties, die me kamer groter doen lijken. en iemand een idee waar ze niet al te dure verf hebben? alvast dankjulliewel <3

Om het groter te laten lijken heb ik alle muren wit,
mijn vloer lichtgekleurd laminaat,
en mijn grootste muur in een leuk fel kleurtje,
(ik heb roze),

Wat leuk is is als je alle muren wit hebt,
de grootste blauw,
en dan gele gordijnen.
Dat was ik eerst van plan maar de gordijnen waren niet in goede maat. (:

Uhm… misschien lichtblauw of zo?
Of elke muur een ander kleurtje?
Ik weet het niet,
zelf wordt mijn kamer begin volgend jaar opnieuw behangen en dan ga ik mijn kamer ook een beetje restylen.

Gordijnen laat je toch op maat maken?

Ja ik weet het. Maar egaal gele die ik op maat kon laten maken waren te donker, bij de praxis hadden ze kant en klare, maar die waren te klein. (:

op de markt kun je stof kopen waar je iets leuks mee kan maken, je kan bvb van een kastje een leuk stofje op leggen kaarsjes erop en fotolijstje!
heb je een printer print dan leuke foto’s uit! en hang die op!
ga bvb bij xenos of action kijken of leuke goedkope spulletje! en de muren kan je wit doen en mis een grote poster of schilderij of spiegel erop! ( in een kleur) als je toch een kleur wilt zou ik idd 1 muur een kleurtje geven roze,blauw of een ander fel kleurtje! maar ga bij opa of buurman kijken of hun nog verf hebben! vast wel!!
succes

ja ik heb donkerblauwe vloerbedekking. en ik denk dat ik daarbij dan witte muren doe en dan de ene zonder ramen doe ik dan lichtblauw en de rest wit. weet iemand waar je goedkope verf kan krijgen?

Ik had verf van de woonexpress, 15 euro. (:

hoeveel liter?
want ik moet wit en blauw
wit voor 3muren en lauw voor 1
muur. kan ik t toevallig niet met spuitbussen doen?
dat gaat namelijk wat makkerlijker xd

Nja, een kleur is zat voor 1 muur, daar heb je zat aan.
Wit weet ik niet precies, want ik had speciale textuurverf. xd

oke maar ik wou dus spuitbussen halen. iemand een idee hoe duur t ongeveer is, en waar je ze kan halen? hebben ze trouwens spuitbussen bij de action? :stuck_out_tongue_winking_eye: