Kamer pimpen

Heeii,
Ik mag dit weekend mijn kamer verven, in een roze pastelkleur.
Nu heb ik voor die muur een bord gemaakt, waar dream opstaat met van
die touwtjes tussen spijkers weetjewel, en hier wil ik dan allerlei fotolijstjes
omheen hangen. Heeft nog iemand anders leuke ideeen voor mijn kamer?
Thank you (:
x :hugs:

Doe je alles in die roze pastelkleur of alleen een muur en de rest bijv wit?
Het is ook leuk om oude lijsten te kopen bij de kringloop en deze in dezelfde kleur te verven als de muur en die erop te hangen. Dat de lijsten een soort 3d effect geven. Als je begrijpt wat ik bedoel

Of koop een lijst van bijv 70x45 cm en doe je allerleukste foto af laten drukken als poster. Voor iets van 7 euro kan je dit al laten doen. Dan heb je voor goedkoop een grote foto aan de wand hangen.
Offfff verschillende soorten en formaten spiegels en dan beetje speels bij elkaar hangen

Het is ook superleuk om plankjes aan je muur te hangen en daar leuke dingen op zetten. Je kan zoveel doen :open_mouth: Ik wil ook mijn kamer pimpen, dit doe ik met een groene verf, pagina’s uit een boek als behang en veel foto’s teksten en allemaal andere dingen!

kaptafel
leuke lampjes
een thema kamer
opberg kist
kisten waar spullen in bewaard
boekenkast
poeffen
leuke grote kussen
spiegel
canvas
kledingkast
lounge

Misschien een kleedje voor op de vloer? :grinning:

Dingen ophangen als vlaggetjes, bloemenslingers of kerstlichtjes maken je kamer gelijk 10 keer gezelliger!
Ennn dingen als kapstokken/sieradenrekjes/magazinehouders zijn ook altijd leuk, altijd supergoedkoop bij de Xenos!

Ja leuk idee met die vlaggetjes @goldenstars! Zelf vlaggetjes maken kan je van bijvoorbeeld stof, juten zak of verfstalen. En dan aan een soort van zandkleurig ouderwets touw en met stempels of iets een tekst of woord erop maken. Bijvoorbeeld H O M E of L O V E of noem maar op. Of als je behangstalen doet een hele spreuk, omdat de vlaggetjes kleiner zijn natuurlijk.
Je kan altijd van dafont.com of iets mooie letters uitzoeken en die als sjabloon gebruiken

Als je veel foto’s heb kun je ook een prikbrod of magneetbord ophangen waar je allemaal foto’s op hangt van jou, je ouders, je vrienden, je huisdieren, je vriendje etcetcetc. Bij de kruitvat kun je tekenwoordig ook heel leuke dingen kopen voor in je kamer. Koop ook kaarsjes enzo, dit vind ik zelf heel leuk.