kamer pimpen (ja weet al veel gedaan..maar dit is anders!)

heeeii,…ik vind me kamer dus oersaai!dus wil me kamer pimpen. de muren zijn wit,…met vlinders erop :S niet echt iets leuks. ik mag me muur niet verfen of behangen. om me lelijke muur te compaseren heb ik allemaal rode ascesoires, rood bureau lampje, rood tapijt, rode fotolijstje ENZ… maar heeft iemand nog veder tips!? bdankt (a’)

mag je wel iets op je muur hangen? dan zou je schilderijtjes of muurstickers kunnen gebruiken

tja je hebt al best veel dingen al, misschien wat rode kaarsen of een spiegel met een rode lijst?

(het is trouwens wel altijd handig als mensen die zo’n topic openen een foto erbij doen xD kan ik wat beter advies geven xD)

jha dat is inderdaad wel handig XD, (foto van mn kamer) Alleen we gaan over 1 jaar ongeveer verhuizen wel iets meer dan 1 jaar, dus ik mag niet te veel gaten meer boren

ow en ik heb al muurstickers op me muur :flushed: maar dat zijn zuffige kinderachtige vlinders :frowning_face::frowning_face::frowning_face:

mischien kan je iets over die flinder heenplakken, haha ?

of die vlinder verven? x3

Of je hangt op de vlinders leuke foto’s en van die beprinte schilderij foto dingen van de Action (Je hebt daar echt hele mooie en leuke! Heb er ook heel veel :slightly_smiling_face:)

Of je hangt poosters op van Celebs of poosters van natuur/dingen die je leuk vind.

Je maakt gewoon collages met leuke geprinte foto’s en uit tijdschiften, die plak je op een groot vel en die plak je dan op de muur met plakband of plakgum (dat zijn een soort gummetjes waarmee je poosters gemakkelijk aan de muur kan hangen en er ook zo weer afkrijgt.)

Als je geen gaten in de muren mag boren vanwege de verhuizing kan je je foto’s ophangen doormiddel van klitteband (heb ik ook) zijn 4kante plakkertjes die je op je muur plakt en bam, ze hangen!

Als je dan gaat verhuizen trek je ze eraf. Haal je een nat doekje langs 't overgebleven lijmplekje (als die er zit) en je ziet er niks meer van.

Zoo, hopelijk heb je er wat aan en begrijp je 't een beetje :3

dankjee!

1)plak twee plastic kartonnen op elkaar (met sterke lijm)
2)knip hem in een hartjes vorm(of in een andere vorm)
3)Koop een heel groot rood papier(of een andere kleur)
4)plak het rode papier op het karton
5)koop punaises
klaaar nu heb je een leuke prik bord het is ook goed voor de sfeer !! :slightly_smiling_face:

misschien een grote poster?