Kamer opruimen, hoe maak je het leuker?

Zoals (bijna) elk meisje is mijn kamer soms echt een varkensstal, kleren die overal liggen en je nog zo’n soort ‘‘padje’’ hebt naar je bed.

Nu is dat bij mij weer een probleem, want ik moet hem echt schoonmaken en opruimen vandaag.

Heeft er iemand tips wat het opruimen leuker maakt?! :slightly_smiling_face:

Keihard muziek aan.

En dansend die shit fixen

Ik heb m’n kamer wel eens schoongemaakt op hakken van 14 centimeter. Challenge accepted???

HAHAH hoe lang hield je het vol?! +1

die staat sowieso aan, dan kan ik lekker meekrijsen hahah! :bowing_man:

Zet je muziek lekker hard en ruim de boel gewoon op
Opruimen zelf vind ik ook vreselijk maar het geeft een lekker gevoel als je klaar bent!
Daarna kun je je kamer ook nog veranderen/opleuken en ben je voor voorlopig weer klaar en valt het axhteraf bestwel mee :slightly_smiling_face:

Muziek aan zetten, (walking on sunshine wooooooooooehoeee)

Zomermuziek luisteren?!

@Imagination: Tja, dat is de challenge he. Heb je wel mooigevormde kuiten na afloop. Als je je nek niet breekt tenminste haha!

Nou… niet? :")

Klopt! Nouja, ik krijg een nieuwe kamer dus het moet echt helemaal spik en span zijn. :hammer:

+1 :beer:

Ik weet wel dat vrouwen die vaak hoge hakken dragen sterkere orgasmes krijgen! HAHA okè, nee just kidding ik lees het toevallig net op twitter.

Anyways ik breek mijn nek al zonder hakken, laat staan met! :flushed:

Ssssjt verraad me niet! Hahahaha. Maareh, doe dan maar niet. Je moet gezond het nieuwe jaar in gaan!

Gheghe, got ya!

Nou, mijn kamer is klaar! Wat een troep was het, ben nu toch wel trots op mezelf haha! :beer:

hahahaahaha :’)

Muziekje

Lekker warm is in je kamer, gezellig lampjes aan