Kamer Oppimpen

Hoi iedereen,

Ik heb een kamer met witte muren en door al die posters ben ik het beu. Daarom zoek ik wat tips om hier en daar wat kleur ofzo aan te brengen.

Ik heb ook een prikbord maar die is meestal leeg… Tips hiervoor zijn ook welkom!

Mijn bureau is ook redelijk leeg en ik heb graag zo van die dingetjes erop staan. Maar ik heb geen creativiteit.

Dus… iedereen die wat tips heeft…laat een reactie achter! :slightly_smiling_face:

Je kan een of twee schilderijtjes kopen bij bijvoorbeeld de IKEA, die zijn niet zo duur maar wel leuk meestal!
Ook kan je kaarsjes neerzetten, leuke ansichtkaarten op je prikbord prikken, foto’s met vrienden uitprinten en in een fotolijstje doen, je sieraden ergens neerzetten of ophangen…
Ideeën genoeg (:

Succes!

Je kan lid worden van postcrossing en kaartjes verzamelen (uit allerlei verschillende landen) en die op je prikbord doen.
Op je bureau misschien een leuke sieradenstandaard of wat kaarsen of als je ook je make-up doet aan je bureau zo’n organise bakje voor je dagelijkse make-up.

Posters van de muur af en misschien 1 groot schilderij ophangen, of een ingelijste poster. Of als het mag één muur in een mooie pasteltint of aardetint verven. Daar kun je dan de kaarsen en andere accesoires op aanpassen.

Dat van die ansichtkaarten moet ik zeker doen, voor m’n sieraden heb ik al een soort van boom en ik heb al heel veel fotolijstjes… Bedankt voor het idee van de kaarten… ik maak er een foto van als het af is!

Bedankt voor je idee, dat van die kaarten ga ik waarschijnlijk al doen, een sieradenstandaar heb ik al en make-up staat in m’n badkamer, al kreeg ik wel een ander idee om een bakje te maken voor m’n kleurpotloden. Toch Bedankt!

Wat ik heb gedaan is een hartcollage op mijn muur gemaakt met foto’s van weheartit (kan ook met eigen foto’s). Daarnaast heb ik op mijn prikbord ook foto’s geprikt van weheartit.

Bedankt voor de tip ik heb al twee collages gemaakt ik zal het ook eens proberen met weheartit

Hey iedereen,
Als je wilt mag je ook foto’s sturen of sites waarop ik ideeën kan vinden.
xoxo YOLO-LOVER

Zie: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/pics-only-het-grote-kamer-inspiratie-topic-150272.0.html