Kamer opleuken

Heayy ^^
Ik wil m’n kamer opleuken met eigen gemaakte dingen…
Hmmmm ik kan niet echt iets bedenken.
Hebben jullie leuke ideeen?:slightly_smiling_face:

Fotocolage (of gewoon lijstje met foto’s :stuck_out_tongue:)

Haha ik heb al aan heel veel mensen gevraagd en wat eruit komt is…doe iets emt foto’s! maak een collage lol :stuck_out_tongue:
Ik denk dat ik wel zoiets ga doen :slightly_smiling_face: Is wel leuk denk ik en vrolykt het wel weer op :grinning:

Ja ik heb ook vooral veel foto colage`s
En veel foto`s van bekende ontwerpers/merken of gewoon mooie modellen foto`s mannelijk en vrouwelijk. En collage en foto`s van me hobby`s. Verzin elke keer wel weer wat anders.

Ik ga een collage maken van mij en vriendinnen…
Ik heb er al eentje van mn katjes <3
Enneuh…ik ga er eentje maken met mode/bekende mensen/mooie kleren:P

Ik heb op mijn kledingkast allemaal plaatjes van modemerken ^^
staat erg HIP. vind ik :laughing:

ik hou niet zo veel vn pica’s in mn room mjaa

ik heb n ander idee :laughing:
je kan een prikbordje kopen (of je hebt t nog wel ergens staan denk ik) en dan ga je naar een stoffenwinkel en dan koop je een beetje elastische leuke stoffen. die span je dan over het prikbord en die niet je bijvoorbeeld aan de achterkant vast of wat dan ook :slightly_smiling_face: dan kun je nog elastiekband kopen bij de stoffenwinkel en die om het prikbord heen doen- zo kun je er bijvoorbeeld kaarten en foto’s tussen steken. verder kun je bijvoorbeeld nog kijken of je nog ergens hele leuke punaises vindt, en die gebruik je dan ook voor op je nieuwe prikbord :laughing:

wat ook leuk is is om een klein tafeltje te kopen bij bijvoorbeeld xenos (die heb je voor tien euro!) en die dan helemaal te beplakken met leuke modefoto’s uit tijdschriften :slightly_smiling_face: geeft een heel leuk effect-

ik had een oud tafeltje gekregen fn mn oma (stond toch bij haar in de kelder te verrotten haha) en heb m geverfd en er wieltjes onder gezet… en je kan dan nog verder gaan mt versieren langs de rand nepbont doen ofzo

Ik heb de binnenkant van mijn kledingkast helemaal beplakt met advertenties van grote modemerken. Staat best koel ^^

Ik heb 2 planken gekocht en verf. Planken aan de muur maken. (heeft mijn vader gedaan.) Planken verven en leuke dingen op zetten :slightly_smiling_face: Boven mijn bureau en heeeeel handig :slightly_smiling_face:

leuke ideen :grinning:
Ff in de ikea rondkijken :stuck_out_tongue: lol

een collage(wauw orgineel) op een deur/kastdeur.
als je de hele deur doet staat dat echt heel vet

kast volpakken

http://i36.tinypic.com/jjbvgw.jpg

saaie kussens opleuken! heb ik ook al gedaan, geeft echt heel veel sweerin je kamer!

hoe bedoel je oude up, haha :slightly_smiling_face:

3D-fotokaders (Ikea)

[i]Ik ga ook me kamer opleuken! (:

Ik ga me kamer eerst schilderen of behangen met van die zwarte en witte strepen. En dan ga ik wat dekbedovertrekken kopen, ook met zon zebraprint. Dan als je een soort wit/zwarte kast hebt, zou ik het zo laten maar ik heb zon oude bruine kast en een oud bruin bed dus die ga ik schuren en dan wit en zwart schilderen (: Dus wat ik zou doen moest ik jou zijn ; Eerst een leuk thema kiezen voor je kamer en daarna alles in dat thema verwerken! Ook zou ik leuke kussentjes uit de ikea ofzo halen en een stoeltje uit de ikea. Ook kan je uit een winkeltje een paar kaders en uit het kruidvat kan je een poster zelf afprinten voor maar 1 euro! Ehm, als je echt een stom licht heb zou ik een kleurlicht halen in een lichtenwinkel(?) ofzo en dan indraaien. Euhm en zoals iedereen zegt ook zeker een collage aan je kast ofzo. En anders moet je eens een chique tijdschrift kopen en alle parfumreclames eruit knippen en zo bekom je echt een leuke muur :slightly_smiling_face:

Succes!
Xoxo[/i]

ik vind plaatjes op kasten en zo plakken toch zo rommelig en onverzorgd staan.