Kamer Kleuren

Hoi meiden!
Binnekort krijg ik een nieuwe kamer, dus ook nieuw behang en meubels.
Ik heb al een ontwerp gemaakt en dan vooral met de kleuren combinaties, toch zit ik nog te twijfelen of het wel goed bij elkaar past.
Ik heb een kleine kamer van ongeveer 4x4 m, als je binnekomt heb je links van mijn deur een houten muur naar recht tot de volgende muur die naar voor loopt. Ik dacht dat het wel leuk zal zijn als ik die een blauwgrijs achtige kleur gaf niet te vel en ook niet té grijs. De muur die daarnaast naar voor loopt, lijkt het me leuk om die wit te verven en de muur tegenover mijn duur en de houten muur ook.
In de muur tegenover mijn duur en houten muur zit een klein raampje, het raam kozijn (die ook van hout is) wil ik dezelfde kleur als mijn houten muur geven (blauwgrijs dus). De muur links van mijn duur, wil ik ook wit hebben. Op die muur zitten houden balken in het midden naast mijn dakraam (die muur loopt schuin) die ik ook blauwgrijs wil maken. Onder deze muur komt waarschijnlijk ook mijn bed. Welke kleur zal ik mijn bed doen? Ik zat aan zwarte meubels te denken, is dat wel mooi?

Als je nog andere leuke kleuren combinaties hebt, laat het me dan weten.

Alvast bedankt!

hmm dat kan wel heel donker worden
maar als je het combineert met wit kan het wel
Of lichtere/felle kleuren accesoires bijvoorbeeld

Ik heb ook een kleine kamer, ik heb lichte muren, lichte meubels, en dan allemaal kleurige accesoires. Vind zelf wel dat het daardoor groter lijkt.

Ik heb zelf een lavendelkleurige muur en een wandje zwart barok behang en alleen maar witte meubels. Door die witte meubels lijkt alles gelijk al een stuk lichter

Ja klopt, de muren hou ik daardoor ook wit zodat het groter lijkt.
Maar, staan witte meubels bij een witte muur wel? Of moet ik een andere lichte kleur bij de blauwgrijze houten muur doen? Maar welke kleur dan?