kamer kleuren voor 2 kamers

:wave:

mijn broer en zus zijn nu uit huis,
dit betekent dat ik nu op zolder mag slapen en nu 2 kamers in bezit heb :grinning_face_with_smiling_eyes:
Deze kamer zitten naast elkaar en er komt misschien wel een deur in, maar het blijft dus in principe gescheiden.
Maaar, mijn uiteindelijke vraag is; welke kleuren moet ik nu doen?
Ik zelf dacht aan de muren lichtroze, meubels zwart&wit en assecoires goud.
Ik weet alleen niet of het mooi is en of ik lichtroze zat word.
En welke kleur moet ik de andere kamer doen? Ook dezelfde kleur? Of is een andere kleur ook leuk? Heeft iemand leuke originele ideeën?
Iemand nog leuke ideeën qua inrichting van de twee kamers?
Ik zit nu vooral met een barokke stijl in mijn hoofd, maar ik sta open voor anderen stijlen.

alvast dankje =D

xx

ik zou persoonlijk die roze kleur niet doen, ik zou het neutraal houden. zwartwit met zilver of zo en je kunt altijd roze accecoires doen, die kun je altijd nog veranderen.
maar dat is omdat ik zelf die rustige aardetinten leuk vind (heb zelf taupe, goud, zilver, bruin, creme etc.). het hangt er vanaf wat jij zelf leuk vind natuurlijk!

ik heb me kamer net nieuw geverfd enzo, en ik heb 1 grote muur behangen met zwart/wit barok behang en de rest allemaal wit. en dan met lichtroze accesoires, dat kun je ook doen :grinning:. of anders kijken naar pip studio behang, dat is echt superleuk behang!

Ik zou een inloop klast maken ofzo :blush: gheheh mja gewoon mooie kleurtjes. uhm dt je de ene kamer mooie pastel kleur doet ofzo, en die andere juit druk

zwart/wit/roze met goud vind ik geen mooie combinatie, zilver daarin tegen staat daar wel weer mooi bij vind ik.

wordt je gauw zet denk ik, roze.
heb zelf azuurblauw, te zien in het show je kamer topic… gecombineerd met witte meubels.

vind donkerbruin met oranje en wit ook mooi.

is inderdaad ook handig;
naturelle kleuren en assecoires lichtroze.
Dan kan ik het nog altijd veranderen…
Haha ik heb niet zoveel kleding, dus ik heb liever een chillhoekje dan een inloopkast.
Ik vind pastelkleuren ook erg mooi! Ik hou alleen niet zoveel van “echte” kleuren, alleen lichtroze, naturelle kleuren, hele lichte pastelkleuren en blauw kan misschien ook nog wel.
Pip vind ik erg schattig, maar zou ik persoonlijk nooit op mijn muren doen.

Ik wil zegmaar wel dat de kamer waar ik slaap naturel is, dus rustig. En de andere mag wat gezelliger zijn, dus iets meer kleur. Maar zoals ik eerder zei, houd ik niet van extreem veel kleur.

zowiezo thanks voor de reacties =D

lichtroze en lila
of van dat mooie bloemetjes behang

Ik vind zelf blauwgroenig met gebroken wit/beige wel leuk!

Of een zalm kleurtje gecombineerd met een mooie kleur bruin ofzo

Als je het naturel wilt houden kun je muren wit doen en de rest beetje beige, en dan doe je de assecoires felle kleuren, zo kun je afwisselen en als je de kleur zat bent dan kun je andere kleuren weer gaan gebruiken. :grinning: