Kamer kleur

Heee,
Ik ben bezig met mijn kamer te verbouwen/pimpen en ik wou graag een nieuw kleurtje op mijn muur, ik heb alle muren wit en dan een muur wil ik een felle mooie kleur geven. De kleur is nu heel lichtblauw alleen ik ben er een beetje op uitgekeken en vindt het nogal saai.
Weet iemand een mooie kleur? of heb je zelf een felle kleur op je muur?
tips zijn welkom!

1 keer is genoeg hoor…

ot:
Bordeaux vind ik zelf wel een mooie kleur voor op een muur.

Wow

Goh, wat dacht je… Laat ik maar even 10 topics aanmaken?

OT: tja, het is maar net waar je zelf van houdt natuurlijk. Ik heb een of ander onbenoembaar mengkleurtje rood/rose op m’n ene muur, ben er wel blij mee, maar misschien is jouw smaak natuurlijk heel anders. Moet je een keer naar een verfwinkel gaan, daar hebben ze wel van die kleurenstaven. - hoe die dingen ook mogen heten…

zoveel topics, wow.

1. 1 topic is genoeg
  2. Ga naar het “Kamer inspiratie topic”

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/150272

eerder 10 dubbel. O.o

(Waarom maak je 9 topics aan?)
Maar smaken verschillen, dus kan wel kleuren noemen (lichtroze, limegroen, bruin, zilver, goud, grijs, antraciet, paars, groen etc.) maar dat verschilt per persoon.

Correctie: 10 topics…

Zal waarschijnlijk per ongelijk gegaan zijn he wijsneus. Is dat belangrijk? Nee.

Wat ben jij een bitch,
serieus

Aangenaam!

Waar slaat dit nou weer op, zucht.

Jij zegt toch ook: ‘1 topic is genoeg’?

Als het per ongeluk is gegaan weet ze dat heus wel.
Let eerst even op je eigen reactie’s.

Op het feit dat het totaal niet relevant is om in ieder topic te posten “waarom zoveel topics”… ik neem aan dat de ts dat zelf ook wel heeft gezien.

Of niet.
Maakt niet uit.

Het is gewoon niet relevant. Klaar.

Het aangeven van het dubbelposten van de TS is wat anders dan in ieder per ongeluk dubbelgeposte topic dom vragen “Waarom zoveel?”

Waarom ingaan op wat chanelchique zegt?
Want wanneer het een ander was zouden jullie allemaal stil zijn.
Ugh.

Het komt op hetzelfde neer.

Nee, ik ga geen discussie met je aan dus het blijft bij deze reactie.

Jij gaat geen discussie aan? Wat doe je dan ingodsnaam op een forum?

Nee hoor, ik zou absoluut hetzelfde reageren. :slightly_smiling_face: