Kamer/kast opruiming (o.a. (merk)kleding en spullen als boeken en iphone hoesjes

Hi meiden,

Afgelopen week heb ik mijn hele kamer uitgezocht inclusief kledingkast. Ik heb nu een berg aan kleding en spullen die ik niet meer hoef, maar misschien kan ik iemand er nog blij mee maken.

• Graag bieden
  • Product wordt opgestuurd nadat betaling is voldaan
  • Ophalen is mogelijk (Amstelveen of Amsterdam)
  • Heb je vragen? Stel ze gerust!
  • Lijst met producten wordt aangevuld!

1. Clutch van River Island
De binnenkant van deze clutch bevat een vakje waar je je telefoon kwijt kunt.

2. iPhone 4s hoesje
Leuk hoesje voor de iPhone 4(s). Het hoesje heeft een grappig vogelnest effect en voelt zacht aan. Ik heb nu een iPhone 6 dus ik heb er helaas niks meer aan.

3. iPhone 6plus hoesje
Oh wat vind ik dit hoesje leuk! Helaas met mijn stomme hoofd een iPhone 6 PLUS hoesje besteld i.p.v. voor de gewone 6. Ik kan hem dus helaas niet gebruiken. Het is een zacht flexibel TPU hoesje. Zit nog in de verpakking.

4. MET in Jeans spijkerbroek maat 29
Toffe spijkerbroek van het merk MET. Helaas voor mij te klein geworden. Broek valt normaal. Ik heb twee stuks op ‘‘voorraad’’ haha, want ik vond hem destijds zo leuk dat ik er gelijk twee had aangeschaft.

5. Joggingbroekje van Abercrombie & Fitch
Het is een maat L, maar valt als een kleine M. Dus als je S/M als broekmaat heb, pas je hem gewoon. Maar een paar keer aangehad. Lekker voor in de zomer!

6. Basic rokje van H&M kleur grijs
De titel zegt het al… het is gewoon een simpel grijs rokje van H&M! Nog nooit gedragen, ik draag niet graag rokjes.

7. Clutch met pailetten
Deze feestelijke clutch kun je ook als toilettas gebruiken. De binnenkant heeft een tijgerprint en nog een vakje met een rits. Nog nooit gebruikt, dus binnenkant is helemaal schoon!

8. Mooie donkergrijze/zwarte broek van MET, maat 30
Thuis flinke discussie gehad, want is het nou donkergrijs of zwart? Nou het is in ieder geval een mooie broek van goede kwaliteit. Het is een maat 30, maar valt een maatje kleiner.

WORDT AANGEVULD!

Hoe lang valt het Abercrombie broekje ongeveer? Ik heb redelijk korte benen vandaar.