Kamer (inrichting, kleuren, enz.)

Ik zag zo’n topic nog niet staan, en ik wist ook niet zo goed waar die bij hoorde dus heb ik het maar in fashion gedaan. (Correct me if I’m wrong!)

Ik heb nu heel kinderachtig roze behang en ik wil eigenlijk iets nieuw, dat is niet zo’n probleem maar ik weet niet wat! Ik wil dus niet te kinderachtig, en ik zat zelf te denken aan donkerrood/bordeaux rood ofzo, maar mijn moeder heeft een sprei gehaakt met allemaal pastel kleuren (onder andere roze en paars) en ik wil die wel nog in mijn kamer kunnen combineren. Nu weet ik dat roze en rood echt niet staat, maar heeft iemand van jullie nog een idee wat ik met mijn kamer kan doen?

Ik had mijn kamer eerst geel en rood, maar nu is het (beton)grijs en (hemels)blauw, een soort pastelkleur. Je zou ook wit met een pastelkleur kunnen combineren. Bordeauxrood kan ook best donker overkomen, als je weinig licht in je kamer hebt, zou ik donkere kleuren afraden, dan lijkt het meer op een hok volgens mij

Ik heb twee ramen in mijn kamer, dus ik zou in principe voldoende licht moeten hebben, maar ik snap wat je bedoeld. Ik ben een beetje bang dat ik pastelkleuren weer snel te kinderlijk ga vinden, of dat ik er snel overheen groei.

ff

Dat is ook mooi!

Ja, dit heb ik ook. Ik heb nu wel 1 roze muur, maar dat wilde ik graag toen ik 15 was en nu mag het van mij eigenlijk wel weer wit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je kunt ook de muren een kleur geven die wel neutraal is: grijs, taupe, beige ofzo. Zo heb je toch kleur, maar kun je het wel super makkelijk combineren! Zo kun je eventueel die pastelsprei voor lente en zomer hebben en dan zelfs nog voor donkerdere accessoires (bordeaux, zo kun je toch die kleur terug laten komen in je kamer) gaan in herfst/winter.

Ik heb nu zelf twee lichtgrijze muren en twee witte muren. Ik ben hier erg tevreden mee, aangezien je het met bijna alles kan combineren, ook met pastelkleuren is dit heel erg mooi, en je raakt er niet zo snel op uitgekeken. Dit is vaak wel zo met hele uitgesproken kleuren muren (zelf gehad met paars).

Dat is ook superleuk!

Ik heb mijn kamers altijd helemaal gebroken wit of spierwit gehad, kun je heel veel mee.

Ik zit nu te denken om mijn kamer bordeaux en gebroken wit te maken.

mijn oude kamer had allemaal witte muren behalve mijn accentmuur, daar had ik brede zwart-witte verticale strepen. de kamer erna heb ik grijs geverfd, in combinatie met de houten panelen die er waren en in mn nieuwe studentenkamer heb ik alleen maar witte muren maar dit ook verleukt met schilderijtjes en accessoires. Het is maar wat je zelf mooi vind!

Bordeaux is wel donker hoor… laat je kamer kleiner lijken.

Persoonlijk zou ik voor een neutralere kleur(en) gaan die alle seizoenen leuk zijn, bordeaux is in de lente/zomer niet zo leuk.

Ik heb mijn huis helemaal gebroken wit en dat met spullen aangekleed met kleur. Ik zou niet zo snel een kleur op de muur doen in mijn woonkamer omdat ik dat denk ik snel zat word.