Kamer in Utrecht gezocht!

Hee allemaal!
Ik weet het ik ben al de 976239 e die een kamer zoekt in Utrecht, maar ik wil echt supergraag een kamer in dit leuke stadje!
Heeft iemand over een paar maanden een kamer te huur, of weet mss iets via via dan zou je me echt super goed helpen!
In mijn huidige kamer heb ik 3 maanden opzeg termijn. Dus dat maakt het nog een stukje lastiger, omdat ik niet 2 kamers tegelijk kan betalen. En de meeste kamers per direct zijn.

Iemand n kamer of tips voor me?
Mail me dan! thanks xxxx

fas_hn@hotmail.com

Woon je al in Utrecht?
Heb je je al bij een woningsstichting ingeschreven?

Nee ik woon nog niet in Utrecht, buiten Utrecht. Maar wil nu wel gewoon het liefst in Utrecht wonen! sshu ofzoiets bedoel je? Ja daar sta ik wel voor ingeschreven, maar dat duurt meestal ook lang toch…

Hier iemand die in groningen zoekt! (A)

Ja, dat bedoelde ik ja
Dat duurt behoorlijk lang ja, maar je moet niet vergeten dat er ontzettende kamernood in Utrecht is. Je kan ook via kamernet.nl of kamertje.nl o.i.d. kijken, maar dan moet je er ook vrij snel bij zijn en daar zitten vooral hospita’s.
Succes iig :slightly_smiling_face:

Edit. Ik weet niet of je op de uni in utrecht zit of eventueel op een hogeschool, want bij de studie/studentenverenigingen staan ook wel eens advertenties voor kamers.