Kamer in Kerst style

Hooi, ik wil mijn kamer in kerst style, ik heb al wat nep sneeuw maar verder nog niets.
Dus ik heb wat hulp nodig voor wat meer kerst sfeer.
x

Kerstlampjes! :grinning:

Op http://craftgawker.com/ vind je heel wat ideeën

kerstlampjes kerstbomen XD (mini) Kerstmuziek??

lampjes en leuke kerstslingers!

oh en kaarsjes, niet dat dat speciaal kerst is, maar het maakt het altijd wel heel gezellig!

lampjes om je bed, als je een goed bed er voor hebt. en gewoon kerstballen ophangen, voor je raam of aan je lamp etc etc. Ik heb lampjes van de IKEA, zijn perfect

Hoe plakken jullie die lampies vast aan je bed? :"D Vorig jaar had ik het met plakband gedaan, maar dat viel er net zo hard weer af.

@xVlinderr: Ja, kaarsen zijn een goed idee! Vooral kruidige geurkaarsen of zoiets

Een mini kerstboom! wat ik zelf leuk vind is om hem in een andere kleur te spuiten! Roze of wit bijv. Je kunt spuitbussen voor ong. 2,- kopen bij de action!

Ik heb een kerstboompje met roze kerstballetjes in (mijn muur is ook roos en dan past het mooi), ik heb een cd met kerstliedjes, kerstlichtjes aan mijn bed…

een geurkaasje met de geur van kerstboom!:slight_smile: hebben ze geloof ik bij coppelmans, tuincentra’s

ik hou ook heel erg veel van kerst.

Om mijn lange spiegel heb ik een goude slinger, ik heb een mini kerstboom, cd met kerstmuziek, een kerstsok aan m’n deur, en ik heb een lijn kerstlichtjes aan m’n muur :slightly_smiling_face:

2 zilveren kerstboompjes in men kamer, haha verder niet heel veel in mijn eigen kamer…

Ik heb in me woonkamer een kerstboom staan met gouden kerstballen en gouden slingers. Daaronder staan ingepakte dummie-doosjes (zit niks in, maar wij doen niet echt aan cadeau’s met kerst, dus vindt dit wel leuk staan haha)
Verder staan er wat zingende kerstmannen, kerstknuffels en hangen er 2 kerstsokken.

En ik heb net een paar afbeeldingen van tijgertje en winnie de poeh met een kerstmuts op uitgeprint.
Die heb ik op rood hobbykarton geplakt en dat nog een keer uitgeknipt. Ze hangen aan een kastje naast de kerstboom, ziet er echt super leuk uit :slightly_smiling_face:

Ik moet ook nog iets leuks verzinnen. Elk jaar had ik een mini-nep-kerstboompje, maar daar heb ik nu geen ruimte voor (de kast waar die op stond is weg). Ik zit te denken over lampjes op mijn schapjes ofzo.

Kaarsjes kan ik niet helaas.

Print die kerstboom van 18 a4 blaadjes *zie home page van gilscene)
Hang die op en doe op het hoekje van je bureau een paar kaars kanderlaren en andere kaars dingetjes