kamer ideën !

ja er zullen vast wel dit soort topic zijn
maar die waren een beetje uitgestorven

oke ik heb dus nu een ebst leuke kamer .
maar er mist gewoon iets een thema ofzo
ik heb nu gewoon witte muren met roze dingetjes, denk aan
roze spaarpot of je weet wel roze accentjes oohja en ik heb een hangmat en die is ook fel roze.
maar die losse roZe spulletjes kan wel veranderen van kleur maar ik wou gewoon iets meer een thema
der bij. t kan parijs zijn maar ik weet niet of dat wel met redelijk fel roze is ?
ik dacht misschien hebbe jullie nog leuke ideën ?
sorry als er spellingsfouten is zitten

Inspi?

Niet bedoeld als reclame, maar ik heb geen zin in een vijf jaar durende zoeksessie als ik je ook dit kan geven :'D

Trouwens, hier zijn wel 450939502482903483483203984 topics over. Uppen kan ook, dan leven ze weer.

Of kijk in tijdschriften! :grinning:

Bij de H&M heb je ook een wooneditie. Bestel anders zo’n catalogus?

Ik ga binnenkort op kamers en haal mijn inspiratie vooral uit de VT wonen, Ikea boekje en uit het Volkskrant Magazine. Er bestaat ook een leuke site met veel ideeën, volgens mij heet 'ie 1001ideeën of 10001kamerideeën, zo iets. Moet je maar even googelen :slightly_smiling_face:

Dus je wilt een themaa?? ik snap nietecht veel vann die antwoorden hierboven…:slightly_smiling_face: Maaaar misschien kun je allemaal dingen doen over Parijs… ofsoo. Of je kunt foto behang nemen. Of New york… ofsoo. Noujaa ik hoop dat ik je iets heb geholpen! xxx

dankjee kga morgen al mijn h&m catalogussen os op zoeken :slightly_smiling_face:

ik zoek ook kamer ideeën

Ik heb een oude spiegel ergens op marktplaats gekocht, en met whiteboard marker hem helemaal onder geklad (: is echt heel leuk geworden! en je kan het er zo weer afhalen met een doekje, want het is whiteboard marker! :grinning:

Zet dan de spiegel in een hoek van je kamer, dit laat je kamer groter lijken.

xxx veel plezier!

Er is een algemeen kamerinspiratietopic, kijk daar eens zou ik zeggen.