Kamer HELP!!!!!!

Ik krijg mijn kamer geverfd ik denk in lictbruin en beige maar nu wil ik allemaal nieuwe spulletjes in mijn kamer maar dat wordt te duur weten jullie waar ik goedkope spullen kan halen of anders ideeën om zelf dingetjes te maken.

PLEASE HELP!!!

PrettyGirlXxX

action?
leuke nepbloemen ofzo
van die doeken met bloemen
die hebben ze daar wel

Xenos, Action, Ikea, Kringloop, Marktplaats. En je kan heel wat doen met je eigen spulletjes en een beetje verf of een nieuw stofje. :slightly_smiling_face:

wat hierboven staat =)

dankje hier ben ik al een stuk mee verder dan kan ik een dag plannen waarop ik ga shoppen. hebben jullie trouwens ook tips voor een grotere kamer want ik best wel nog een kleine en reageer ook nog op mijn eerste reactie please

Kringloop winkel hebben ze echt super leuke spulletjes met een nieuw likje verf of een leuk stofje erop heb je al snel iets leuks en vooral ook heel origineel :wink:

Marktplaats!
Als je mooie dingen bij de IKEA ziet, kun je de naam daarvan bij marktplaats intoetsen. Et voilà.

Action, Kringloop, Ebay.

Misschien hebben familieleden of vrienden nog oude dingen die je zelf kunt opknappen?? En anders idd kringloop en marktplaats

Breek een muur eruit !

Haha nee, maar dan zou ik even naar de ikea gaan ofzo, daar hebben ze meestal wel handige oplossing om kleine ruimtes optimaal te benutten.

kringloop
action
ga werken en geld verdienen
rommelmarkt
ebay
girlscene>verkooptopics
oude spullen pimpen
marktplaats