Kamer gezocht Amsterdam

Hallo,

Ik weet dat er topics voor kamers gezocht, maar ik tot nu toe helemaal niets goed gevonden.
en aangezien ik wel nu kamer wil in Amsterdam plaats ik even een oproepje
Ik ga volgend jaar namelijk studeren in Amsterdam (tenminste dat is het plan als ik dus een kamer heb.)

Dus ken jij toevallig iemand die een kamer verhuurt? Het hoeft niet persé in centrum Amsterdam te zijn hoor. Net buiten Amsterdam vind ik ook niet zo’n groot probleem.
Als je dus iemand kent die kamer verhuurt, stuur aub een berichtje naar mij!!

x

Ik denk dat je beter op kamernet kan kijken.

www.studentenwoningweb.nl
Officiële site van Amsterdam.

Waarom laat je het studeren in Amsterdam afhangen van een kamer? Je bent nu eigenlijk al te laat namelijk, tenzij je heel rijk bent.

Misschien is het zo ver dat het niet te reizen valt ^^ ?

Maar ik houd me ook aanbevolen, haha.

Als dat zo is (dat het niet te reizen is) raad ik je Casa400 aan. Dat is een hotel waar studenten in het laagseizoen mogen wonen. (Ik geloof 350 euro per maand in het centrum met gratis internet).

Je mag er van september tot en met mei wonen, dus dan kun je vanuit daar verder zoeken naar een andere kamer.

http://www.studentencasa400.nl/

UP! haha

ik wens je sterkte, kamer vinden in amsterdam is kut. Studentenwoningweb kun je je wel inschrijven, maar voordat je daar in aanmerking komt voor een kamer ben je zeker 1 tot 2 jaar verder…

Dat casa400 is opzich wel chil (maar dat is wel meer dan 350 per maand dacht ik). Dat zou je wel kunnen proberen. Verder zou ik proberen het via via te regelen (iedereen die je kent vertellen dat je op zoek bent), mensen die ik ken die wel een kamer in Amsterdam hebben hebben het meestal ook zo gedaan.

Nee ben ik het niet mee eens, ik sta nu 2 maanden denk ik ingeschreven en ik mag binnenkort een kamer komen bekijken in Amstelveen!

Hoe werkt dat eigenlijk met die kamers in Uilenstede? Is dat ook soort van hospiteren?

^
Ja. Je komt daar met 10 mensen (eigenlijk altijd minder want niet iedereen komt). Hoe het hospiteren zelf gaat mogen de eenheden zelf bepalen. Meestal ben je 2 uurtjes daar en ga je gewoon daar wat drinken en wat kletsen.

@laureXconrad
Heb je toevallig reisurgentie?

Schrijf je in bij www.studentenwoningweb.nl, misschien heb je nog wel kans om in de uilenstede te komen.

(@ amperbroekie, weet jij toevallig waar je kan zien of je reisurgentie hebt en hoe je je daarvoor kan ‘inschrijven’ (oid?))

Dat kun je zien bij de regels als je je inschrijft. Dat bepalen ze aan de hand van je adres.

Als je je inschrijft bij studentenwoningweb of Uva?

@Amperbroekie Nee dat heb ik niet :wink:

UP

Zo laat om een kamer te gaan zoeken is het nu toch niet? Eind april?

www.kamerhulp.nl (gratis in alles)
www.kamertje.nl

Als je een redelijk kamer wil met veel kansen is dit net op tijd denk… In de zomer is iedereen opzoek en maak je dus minder kans vandaar :wink:

ik en 2 vriendinnen zoeken al heeeel lang. En ik ken nog veel meer klasgenoten en kenissen die zoeken. Dus indd succes :stuck_out_tongue:
via www.jaap.nl kun je kamers vinden, maar dan moet je wel net buiten amsterdam zoeken. Tenzij je indd veel geld hebt