Begin dit jaar hoorde ik van mijn ouders dat me zus in november in Australie stage zou gaan lopen en dat ik dan haar kamer mocht hebben (ze heeft de grootste kamer), omdat ze als ze terug zou komen op kamers zou gaan. Rond juni dit jaar hoorde ik dat het verplaatst zou worden naar december, omdat ze geen stage plek kon vinden.
Nou heb ik vorige maand gehoord dat het februari werd en nu hoor ik net dat het Mei word!
Ik ben echt super boos, want ik had nu al die kamer kunnen hebben. November - Mei, dat scheelt 6/7 maanden! Ik heb nu ook het gevoel dat ik volgende maand ga horen dat het weer word opgeschoven naar juni ofzo…
Ik wil echt super graag die kamer omdat ik me echt doodschaam voor deze kamer. Hij is super kinderachtig, maar ik mag hem niet veranderen omdat me ouders willen wachten tot ik de kamer van me zus heb.
Nou heb ik een vraag aan jullie, hoe zorg ik dat ik die kamer toch in februari krijg? Me zus zegt dat ze niet mijn kamer wilt hebben in februari, want dat moet ze 3 maanden opgescheept zitten met deze kamer. Mijn moeder wilt ook niet dat we eerder gaan ruilen omdat ze vind dat mijn zus daar geen tijd voor heeft, ze moet ‘heel veel leren’.
Ik ben zo verdrietig, ik wil echt niet meer deze k*t kamer. Altijd als ik met vriendinnen afspreek, ga ik naar hun huis toe omdat ik me schaam voor me kamer.
Weet iemand hoe ik me ouders moet overhalen?