Kamer Breda

hej,

in September begin ik mijn studie in Breda aan de NHTV. Ik woon in Limburg en ben opzoek naar een kamer in Breda. Natuurlijk heb ik al op kamer.nl, kamertje.nl, kamernet.nl enz. gekeken. Maar ik heb nog steeds geen kamer, ik heb ook echt op alle kamers gereageerd die onder de 300¤ zijn.
Mijn vraag is of iemand al op kamers in Breda woont, of misschien wel iemand kent die daar op kamers woont. En mij verder kan helpen met het zoeken.

x

p.s: wie gaat er nog aan de NHTV studeren?

Ik ga ook naar de NHTV! Welke opleiding ga je doen? Ik ga International Tourism & Leisure Management doen :slightly_smiling_face: Ik ga bij me oom & tante in Breda wonen, dus ik ga vanuit daar naar een kamer kijken. Maar steeds op en neer rijden vanuit Limburg is wel heel kut als je nog geen kamer hebt ja :astonished:

Iemand die ik ken gaat ook naar NHTV maar hij is niet zo leuk.

Een vriendin van mij is ook op zoek naar een kamer in Breda, en ze is al een tijdje op zoek…

Ik ga toeristisch management doen op de NHTV! Ik heb via klikvoorkamers.nl een kamer gevonden. Als je meer dan 2 uur reizen met ov er vandaan woont, krijg je voorrang. Ik had na 4 reacties al ongeveer een kamer. Nu komen er wel nog maar amper kamers vrij, maar je kan het proberen.

ik studeer al bij NHTV, 2e jaar hotelmanagement. maar je kan het beste via via proberen! of probeer klikvoorkamers.nl daarnaast gaan veel mensen op stage voor een halfjaar dus dan kan je onderhuren!

Oh daar zijn trouwens wel de meeste kamers iets boven de 300 euro

leuke reacties, hihi.
Ik ga international tourism management studeren, dus xDlicious wij hebben volgensmij het eerste jaar samen dan! Gaat er ook iemand van jullie naar de introductieweek? Ik ga nu nog eens klikvoorkamers.nl proberen.

heb je ook al gekeken voor kamers vlak buiten breda? dat je zeg nog 10/20 minuutjes in de trein moet? iets minder ideaal, maar alles is beter dan vanuit limburg.

Er is nu een nieuwe kamer op klikvoorkamers

Ik ga wel naar de introductieweek! Misschien kun je regelen dat je bij mij kan overnachten die 1e nacht? Want ik heb opgegeven dat er nog 1/2 mensen kunnen overnachten bij me oom & tante thuis!

Huh moeten jullie zelf een slaapplek regelen? Wij slapen in tenten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha nja de 1e nacht wel, de 2e nacht is wel geregeld. Beetje raar, maar goed :stuck_out_tongue: We moeten ook evenveel betalen als de Nederlandse introductie, terwijl ze daar veel meer doen ;p

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Bedoel je dat wij (ik) veel meer gaan doen? Wel raar, want wij betalen dus ook automatisch voor onze slaapplekken en bij jullie hoeft dat eigenlijk niet

Dat zou echt handig zijn, als ik tot dan nog geen kamer heb! Maar de introductieweek bij ons, is niet zolang als die van de nederlandstalige opleiding, toch? Ik heb namelijk nog niks ontvangen van school, alles wat ik ontvang is in het nederlands. Dus heb ik maar eens gemaild dat ik het raar vind dat alles in het Nederlands is, terwijl ik een engelse studie ga volgen. Nu sturen ze me een nieuw pakket op. Hoop dat het een van deze dagen komt.

^ Onze introweek is ma di wo do en dan vrijdag spullen ofzo ophalen bij school

O dat is idd heel apart, want alle informatie-mailtjes die ik krijg zijn in het Engels! Dan hoop ik wel dat je het goede mailtje van de introductie hebt ontvangen :astonished:
Deze reactie zag ik trouwens bij het nieuwe artikeltje over op kamers gaan, misschien iets voor jou:
“Ik ga mijn kamer onderverhuren in Breda van half november tot half april dus als iemand interesse heeft… kimberly.db@hotmail.com :p”

Als je bij mij wilt overnachten tijdens die introductie moet je denk ik ook ff de NHTV mailen of ze dat kunnen regelen!

Nee van de introductieweek heb ik dus ook het Nederlandse mailtje gekregen. Maargoed, de man zei ik krijg een nieuw pakket en alles opgestuurd dus hoop ik maar dat het nu eens binnen komt. haha.

ohja, zal ik doen. Ik heb er al zin in! :slightly_smiling_face:

Okee, heel vervelend dit, maar wegens privé-omstandigheden kan ik niet meer terecht bij mijn familie, en jij (of andere mensen met de introductie) dus ook niet meer… Ook ik moet nu op zoek naar een kamer! Dus sorry als je misschien al hebt geregeld dat je bij mij kan overnachten, maar ik zag dit echt niet aankomen…