Kamer Amsterdam

Hi lieve girlsceners!

Omdat ik voor aankomend schooljaar een kamer zoek in Amsterdam en dit erg moeilijk is, leek het me misschien verstandig om naar meer mensen te vragen die dit ook willen en interesse hebben om samen met mij (en een paar andere?) een appartement te huren?
Ik weet dat meerdere mensen dit doen en dus mogelijk is, dus ik ben er wel heel erg benieuwd naar wie hier nog meer interesse in heeft!
Ik ga volgend jaar voeding en diëtetiek studeren aan de HVA, en dit jaar heb ik al in Vlissingen gestudeerd. Ik ben best wel netjes/ hou er van om thuis te komen/ kopje thee te drinken/ te koken/ filmpje te kijken met me huisgenoten, of gezellig naar het park om wat te eten/ drinken, terrasje etc! Ik ben dus graag thuis maar ook graag buiten :slightly_smiling_face:

Ik hoor het heel graag als je interesse hebt!
p.s. ik heb dit al in het kamer topic gezet maar had daar niet zo veel reactie’s dus ik dacht maar even zo dan :slightly_smiling_face:
Groetjes,
Amber

Ik vrees dat je topic toch gesloten wordt omdat er een algemeen topic voor is…
Is er niet een aangeboden/gevraagd fb voor kamers in Amsterdam? Dan zou je daar ook dit berichtje kunnen plaatsen.
Succes ermee!

Het algemene topic bestaat niet voor niks. Daar mag je vraag in staan. Slotje