Kakkerige/nette kleding

Ik zit met een probleem.
Volgende week ga ik naar een nieuwe school, maar die school staat erom bekend dat ze vol met ‘kakkers’ zit.
Ik wil daarom ook gewoon dezelfde soort kleding aan als hun, maar ik weet niet wat voor kleding ik aan kan trekken die ‘kakkerig’ is.
Dus alsjeblieft, geef tips, en het liefst de site’s/winkels waar ik het kan kopen erbij!
Alvast bedankt <3

Ik zal gewoon dragen wat jij leuk vind. Want wat heeft t voor nut om kakkerige kleding te gaan dragen, want dan voel je je waarschijnlijk helemaal niet jezelf en voel je je daar dan ook niet zeker in. Dan straal je dat ook niet uit.
Ik zal (als ik jou was) gewoon dragen waar jij je lekker in voelt.

precies wat ik wilde zeggen.

Wat voor kleding draag je normaal gesproken?

-

uuh ik zit ook op een school met bijna alleen maar kakkers,
maar de meisjes lopen gewoon in H&M en Zara, en de jongens lopen vooral in Jack en Jones en Ralph Lauren. Dus wees jezelf, net alsof je er op aangekeken word als je een H&M t-shirtje aanhebt, want die heeft iedereen. Dus je moet niet denken dat iedereen daar in de polo’s, spencers en kaki broeken loopt, want dat is waarschijnlijk niet zo.

een blousje ofz?

Doe gewoon je eigen kleding aan.

Ik zou gewoon aandoen wat jij leuk vind, boeiend wat de andere ervan vinden.

donnaybroek + fleece trui en je outfit is helemaal compleet!

Neeeuuh
Ga je niet net zo kleden als die stomme clones.

Mijn specialiteit =D

Als ik kakkers hoor moet ik aan mooie kleding denken, merkkleding. Maar als je niet zoveel te besteden hebt, boots je die look gewoon na met minder dure kleding. Zolang je er maar kakkerig uit komt te zien. Tips volgen nog.

je moet het zelf weten, als ik jou was zou ik gewoon jezelf blijven hoor.
maar idd wat hierboven staat, dure merken.

Overigens een kakker ben je .

Mijn mening

Kakkerig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nja, kakker ben je of je bent het niet. Dat zit ‘in’ je.

Oja, kakkermerken:

Burberry
Tommy Hilfiger
Ralph Lauren
G-Star
McGregory
Chanel
Gucci
D&G

Gewoon dure merken.

Ik zou me niet veel aanpassen aan andermans voorkeuren, tenzij je zelf de kleding mooi vind. Ik wel iig, maar ik pas het wel aan mijn eigen stijl. You+kakkerstouch :0
Nah echte kakkersdingen vind ik;

• Paardrijbroek
  • Polo’s
  • Combinatie; bloesje/trui/spencer oid
  • Geblokte truien (die nerdy)
  • Geblokte pantalon
  • Pumps
  • Colbertje (ook geblokt)

Volgens mij is het tegenwoordig allemaal die paard-rij-look, kaplaarzen, zo’n broek/legging een een bloese erop.

Qua merken houden kakkers van:

Ralp Lauren
Tommy H.
Gucci
Prada
G-star zie ik ook weleens
Burberry
L. V
Armani

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

ga undercover aan de schoolpoort staan en dan zie je het toch?