Kak Hakken

Oke aandachtvragende titel, i know, maar dit is een irritant probleem. Ik heb nu dus een paar hakken, ze passen echt goed als ik zit. Een maat te klein zou veelste strak zitten.
Maar zodra ik begin te lopen valt mijn hiel uit de schoen.

Hoe ga ik dit oplossen, want ik kan niets in de voorkant proppen, want dan zie je je tenen uit de schoen.

(het zijn gewoon standaard zwarte stilettos)

oi leo, zelfde probleem :"D

Met blote voeten erin scheelt vaak al.
En je heb van die plakstripjes die ook wat kunnen helpen

Herkenbaar.

Ik heb ook altijd hetzelfde probleem, maar nou was ik laatst in de winkel weer hakken passen, zei zo’n vrouw: “Doe er eens een zooltje in” Nou, ik proberen en ja hoor, ze pasten gewoon goed :slightly_smiling_face:

Daarom koop ik hakken altijd eigenlijk een maatje te klein, doet pijn aan m’n tenen maar als ik ergens agressief van word is het als je hielen uit je schoen vallen :’-)

Gewoon een zooltje kopen?

Gelpad achterin je schoen plakken?

kak hakken xD ik dacht dat je met je hakken in de kak was gaan staan

van die plakdingen, een soort van zooltjes, kan je bij elke schoenenwinkel wel kopen!

Ik heb dat ook altijd met van die instap hakken. Zonder bandje blijft niks aan mn voet hangen ook al passen ze. Had al zooltjes en antislip erin gedaan bij de hiel maar dat hiel ook niet.

Waarom is een oplossing zo moeilijk? Je hebt hielstickers met verdikking erin, zodat je in je schoen blijft zitten.

Jacob dubbel.

Zo’n gelpad achter op de hiel plakken.
Ze verkopen ze onder andere bij H&M.

ik had laatst dat ik gewoon 2 sokken over elkaar aan deed xD dan zat de schoen goed vast =]
hmm nvm, is met laars hakken en dit met open hakjes ;'D

Jacob Dubbel: hahaha!

Ik haaaat dat ook altijd zo, en dat is één van de redenen dat ik geen pumps draag. (heb 1 paar en daar heb ik het bij :frowning_face: )

Kak hakken?

hahaha die titel (’: maar er zijn dingen die je achterin je schoen kan plakken zodat hij kleiner wrodt.

De oplossing is niet moeilijk, ik wist het gewoon niet. Heb nooit gehoord van hielstickers, maar ok.

in de schoenenwinkel inderdaad, ik had dit ook met hakken! kun je van die dingen achterin je schoen doen zodat hij strakker zit zonder dat ie bij je tenen strakker zit! had deze 2 gekocht voor 2,50!