kadotje voor m'n vriend gekocht maar jullie hulp even nodig

Hoi!

Ik heb voor mijn vriendje voor zijn verjaardag 2 kaartjes gekocht voor een concert naar guus meeuwis, hij houdt namelijk van guus meeuwis xD.

Maarr iemand zei tegen mij, het is leuk als je hem dan één kaartje geeft en dan samen met hem gaat! Dus mijn vraag is, zal ik hem 1 kaartje geven. En dan dus als cadeautje dat ik hem meeneem naar een concert van guus meeuwis.
Of vinden jull,ie dat raar en moet ik 2 kaartjes geven?

Haha beetje vaag uitgelegd volgensmij, maar wat vinden jullie? xD

Gewoon 2, hij weet dan toch wel dat het de bedoeling is dat jullie samen gaan?

Mijn ex gaf me ook het doosje met 2 ringen. En toen zei hij erbij: Ja eentje is voor jou (alsof ik ze allebei wou ¬¬)

Okee, dankje voor je reactie!:slight_smile:

Nog even kijken wat andere mensen zeggen, en ik denk dat ik er dan gewoon 2 doe :slightly_smiling_face:

x

ik zou er ook 2 doen

okee dankje!:smiley:

ik zou ze ook beiden geven, maar je kan misschien erbij zeggen; Als je het leuk zou vinden kunnen wij 2 misschien gaan?? Voor als je denkt dat het kwartje niet valt haha

-

haha, voor als het kwartje niet valt xD

jaa maar dat staat zo stom of niet?:stuck_out_tongue:

Dan lijkt het alsof ik hem 2 kaartjes geef, en dan mezelf ga uitnodigen om mee te gaan xD

Maar denk dat ik er gewoon 2 geef en dan moet ie zelf weten wat ie er mee doet :grinning:

2 :stuck_out_tongue:
Als ie slim is vraagt ie jou mee ! =)

Bytheway veel plezier alvast haha (A)

Dankjee :grinning:

ik kreeg twee kaartje voor kings of leon xd
maar meneer kon zn mond niet houden van te voren :stuck_out_tongue:
maar is vanzelfsprekend dat hij jou dan meeneemt.

Haha xD ik ga mijn mond wel houden want volgensmij gaat ie het zooo leuk vinden :grinning:
Heb echt nu al zin om het te geven! Maar hij is dinsdag jarig dus duurt niet zo lang meer :slightly_smiling_face: ,

Tuurlijk snapt hij dat wel.
En anders als je het niet vertrouwd maak je zo’n opmerking als hierboven staat!

maar dan zou ik em wel heel dom vinden!

Gewoon 2 geven, en er misschien voor de zekerheid nog heel blij bij zeggen: Jaaah ik kan niet wachten! Ofzo… Of: Ik heb er nu al zin in! Of iets dergelijks:P

Al zou die een vriend vragen, zou je dat dan erg vinden? Zolang hij blij is met je cadeautje toch?

Jaa idd dat dacht ik ook! mijn cadeautje is gewoon 2 kaartjes, en dan kiest hij gewoon iemand om mee te gaan, zijn kaartjes xD

Als hij een fan is dan zal hij 't zeker leuk vinden, ik vind het een goed cadeautje, het is zo een cadeautje waar over nagedacht is, dat laat zien dat je hem goed kent :slightly_smiling_face:

Als hij een fan is dan zal hij 't zeker leuk vinden, ik vind het een goed cadeautje, het is zo een cadeautje waar over nagedacht is, dat laat zien dat je hem goed kent :slightly_smiling_face:
dankje voor je reactie xD !:D

Of je kan hem totaal verrassen?
Je blinddoekt hem ofso, en dan neem je hem mee naar daar :grinning: